Wie kent ACC-Overveen en wat moet ik mij bij hen voorstellen? Ze hebben leuke jonge okkasies voor leuke prijzen. Als ik hen google, kom ik op wat minder nette dingetjes terecht, maar veelal van jaren terecht.
Zelf krijg ik geen Jet-Cars vibe, maar wellicht heb ik het mis.
ACC-Overveen
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Berichten: 1364
- Lid geworden op: vr 28 dec 2012 12:31
- Locatie: Twello
Zoals overal geld dat je het kunt treffen. Alleen bij Jet Cars tref je het te vaak niet... Heel veel slechte verhalen.Erik Olijnsma schreef:Wie kent ACC-Overveen en wat moet ik mij bij hen voorstellen? Ze hebben leuke jonge okkasies voor leuke prijzen. Als ik hen google, kom ik op wat minder nette dingetjes terecht, maar veelal van jaren terecht.
Zelf krijg ik geen Jet-Cars vibe, maar wellicht heb ik het mis.
Maar ook dan kun je iets goeds kopen, als je de auto uitgebreid kunt testen, bekijken en evt beoordelen door een (Renault) garage in de buurt.
ACC Overveen ook regelmatig slechte verhalen, vooral bij de oudere auto's. Maar ook dan kun je het treffen, verstand en goed onderzoek loont

Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Als je zelf verstand hebt van automobielen en een beetje kijk hebt op wat de markt bied kan je daar een leuke gebruikte auto weghalen voor een leuk prijsje.Erik Olijnsma schreef:Wie kent ACC-Overveen en wat moet ik mij bij hen voorstellen? Ze hebben leuke jonge okkasies voor leuke prijzen. Als ik hen google, kom ik op wat minder nette dingetjes terecht, maar veelal van jaren terecht.
Zelf krijg ik geen Jet-Cars vibe, maar wellicht heb ik het mis.
Maar wees niet verbaasd als je een kat in de zak koopt.
Veelal eerste eigenaren ( waarschijnlijk leasemaatschappijen ) met veel km's achter de wielen. Dus lijken mij auto's die uit contract zijn gegaan door teveel km's en de hogere kosten voor onderhoud.
Dus waakzaamheid is uiterste noodzaak.
Kijken kan altijd natuurlijk!
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Bedankt heren, ze hebben dus niet een overwegend negatief karakter.
Zelf ben ik op zich niet zo heel benauwd om een gebruikte leaser te kopen, mijn beide Meganes waren ex-lease en in de lease krijgen ze wel het reguliere onderhoud bij de dealer.
Dat ze hogere km-standen hebben is begrijpelijk, ze maken ook veel km's. Dat hoeft ook geen probleem te zijn, auto's van tegenwoordig kunnen dat prima hebben.
Dat ten verstande, er is natuurlijk ook een reden waarom zij extra goedkoop zijn. Kopen zij de wagens die overblijven of hanteren ze belachelijk lage marges?
Ik heb trouwens ook gehoord dat proefrijden niet mogelijk is, eerst dient men de koop te sluiten en aan te betalen en daarna pas een ritje te maken. Voor mij is dat een reden om de zaak links te laten liggen.
Zelf ben ik op zich niet zo heel benauwd om een gebruikte leaser te kopen, mijn beide Meganes waren ex-lease en in de lease krijgen ze wel het reguliere onderhoud bij de dealer.
Dat ze hogere km-standen hebben is begrijpelijk, ze maken ook veel km's. Dat hoeft ook geen probleem te zijn, auto's van tegenwoordig kunnen dat prima hebben.
Dat ten verstande, er is natuurlijk ook een reden waarom zij extra goedkoop zijn. Kopen zij de wagens die overblijven of hanteren ze belachelijk lage marges?
Ik heb trouwens ook gehoord dat proefrijden niet mogelijk is, eerst dient men de koop te sluiten en aan te betalen en daarna pas een ritje te maken. Voor mij is dat een reden om de zaak links te laten liggen.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Erik Olijnsma schreef:Bedankt heren, ze hebben dus niet een overwegend negatief karakter.
Zelf ben ik op zich niet zo heel benauwd om een gebruikte leaser te kopen, mijn beide Meganes waren ex-lease en in de lease krijgen ze wel het reguliere onderhoud bij de dealer.
Dat ze hogere km-standen hebben is begrijpelijk, ze maken ook veel km's. Dat hoeft ook geen probleem te zijn, auto's van tegenwoordig kunnen dat prima hebben.
Dat ten verstande, er is natuurlijk ook een reden waarom zij extra goedkoop zijn. Kopen zij de wagens die overblijven of hanteren ze belachelijk lage marges?
Ik heb trouwens ook gehoord dat proefrijden niet mogelijk is, eerst dient men de koop te sluiten en aan te betalen en daarna pas een ritje te maken. Voor mij is dat een reden om de zaak links te laten liggen.
Dat komt omdat ze zelf niet echt techneuten in dienst hebben die reparaties kunnen uitvoeren. Ja houtje touwtje monteurs.
Ze kopen de auto's met hoge km standen doorgaans, vervolgens gaat er een lapje overheen en showroom poets. Advertenties met 1e eigenaar etc...etc...
Je lage aanschafprijs ben je zo dus kwijt mocht er gebreken of reparaties aankomen.
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
Als je verstand van auto's hebt en zelf kan sleutelen, dan kun je best zo'n auto kopen.
die bij acc heeft 160 gelopen. Dus toe aan grote beurt en distributieriem. (meestal reden voor einde leasecontract)
Werkt alles goed zijn de banden en remmen goed, dan heb je een leuke auto voor "weinig" geld. Techniek is in ieder geval prima van de megane.
Ik koop altijd op deze manier mijn auto's.
die bij acc heeft 160 gelopen. Dus toe aan grote beurt en distributieriem. (meestal reden voor einde leasecontract)
Werkt alles goed zijn de banden en remmen goed, dan heb je een leuke auto voor "weinig" geld. Techniek is in ieder geval prima van de megane.
Ik koop altijd op deze manier mijn auto's.