Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
jetab
Contacteer:

<font color=blue>Dag iedereen,

Zoals vele van jullie weten ben ik (druk) bezig met een restauratie van een gt uit 1990 (zilvere)...

Nu heb ik van mijn plaatwerker gehoord dat hij pas midden augustus tijd heeft voor mijn GT'tje???!!!! Nu ben ik zeer verdrietig, ik had namelijk gehoopt dat ik van de zomer klaar zou zijn, maar dat zal nu niet meer lukken.

Het is jullie vast ook al opgevallen dat ik minder vaak online ben, dit komt omdat ik het zeer druk heb met de GT (motortje etc) ook heb ik weer een vrouwtje... (zielig voor mij he?? ja dankje voor de medelijde....), zij vergt ook veel tijd van mij... (tja...)

Ik zal dus de komende weken niet meer iedere dag online zijn maar in plaats daarvan slechts 1 a 2 keer... De chat zal op de vrijdag ook moeilijk worden...

Ik hoop dat bij de volgende meeting mijn gt-tje rijdt....

Groetjes JeTab

o ja, om het allemaal nog erger te maken, van de zomer moet ik verkassen met mijn gt-tjes en onderdelen (90% zeker), diegene die ooit bij mij zijn geweest weten hoe mooi ik daar zit.... Dus dat wordt SNEL op zoek naar wat anders....

:sad:
Gast

Dus je hebt nu weer 2 vrouwtjes, een ter restauratie en de ander voor de rest.... goed geregeld...

Balen dat je daar weg moet, zat je inderdaad erg goed. Behalve dan die aso's die af en toe langskwamen om de boel te slopen!
Heb je al enig idee of je weer iets vergelijkbaars kan krijgen ?
jetab
Contacteer:

<font color>JA!!!!!! :smile: Waarschijnlijk ga ik in een oude champignonen-schuur zitten! Het is nu een halve paarde manege maar het is al omgebouwd tot schuur!

Heb hier uit de buurt 2 GT Gekken die dan samen met mij daar in gaan zitten!!

SUPER!! Die lui zijn echt oude rotten in het vak! Die zitten nu ver weg en zoeken iets in de buurt om te hobbien...

FF allemaal regelen... en dan alles verhuizen.... DA'S EEN WERK!!!! :lol:

JeTab
Gast

Ah mooi, had je anders alles op je kamer gezet? ghe ghe

Hebben ze de uien er ook al uit gehaald?
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Hehe

Beter dan.
Nog meer GT kennis

Zijn ze wel eens online?

Misschien moet je in die schuur maar een webcam neer hangen :smile:
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Plaats reactie