Goedemiddag alle,
Wie heeft er voor mij wat tips voor nieuwe remmen op de Megane RS250.
Iemand hier ervaringen mee kwa alternatieven?
Wagen is nu uitgevoerd met de gegroevde brembo schijven.
Thanks!
Rick
Remmerij Megane RS250
-
- Car: 95-PZ-KJ
- Contacteer:
wat wil je ?
beter remmen?
goedkoper remmen?
onderhoud aan de remmen?
beter remmen?
goedkoper remmen?
onderhoud aan de remmen?
Born Grippy
uitvoerig over gehad in het act megane RS, beste goedkoopste oplossing. Brembo High Carbon schijven met Ferodo DS2500 remblokken. Niet over nadenken gewoon doen. Is al te vaak opnieuw uitgepluist. De beste en goedkoopste combi. de Ferodo blokken zijn een stuk duurder dan standaard. Maar die prijs word ruim gecompenseerd door de prijs van de schijven. 

- Daan2D
- Car: M2GTRS + R25 + C3RS
Dit is wel voor M3RS ipv de M2RS, zeker zal de combi daar ook best bang for bucks zijn maar vind zo snel nergens de brembo hc schijven voor de M3RS,... ff www verder afspeuren 

Racing is the best way to convert money into noise
Bedankt voor jullie snelle reacties!
Heb je voor mij misschien een verkoper van die Brembo carbon schijven? Ik kan zo snel niks vinden hiervan, Het is inderdaad voor een Megane III ik weet niet of dat iets uitmaakt?
Het hoeft niet specifiek beter, Racen op het circuit zal ik er niet mee gaan doen.
Bedankt!
Rick
Heb je voor mij misschien een verkoper van die Brembo carbon schijven? Ik kan zo snel niks vinden hiervan, Het is inderdaad voor een Megane III ik weet niet of dat iets uitmaakt?
Het hoeft niet specifiek beter, Racen op het circuit zal ik er niet mee gaan doen.
Bedankt!
Rick
Kijk dat is inderdaad precies het probleem.
Als ik originele schijven en blokken laat vervangen bij de dealer dan betaal ik de hoofdprijs. (+/- 800 Euro)
Voor die die hoeveelheid geld moeten er toch ook andere producten te krijgen zijn?
Ik heb alleen geen idee wat deze opties zijn en het altijd mooie internet geeft wel veel informatie maar niks tastbaars.
Rick
Als ik originele schijven en blokken laat vervangen bij de dealer dan betaal ik de hoofdprijs. (+/- 800 Euro)
Voor die die hoeveelheid geld moeten er toch ook andere producten te krijgen zijn?
Ik heb alleen geen idee wat deze opties zijn en het altijd mooie internet geeft wel veel informatie maar niks tastbaars.
Rick
Abel schreef:uitvoerig over gehad in het act megane RS, beste goedkoopste oplossing. Brembo High Carbon schijven met Ferodo DS2500 remblokken. Niet over nadenken gewoon doen. Is al te vaak opnieuw uitgepluist. De beste en goedkoopste combi. de Ferodo blokken zijn een stuk duurder dan standaard. Maar die prijs word ruim gecompenseerd door de prijs van de schijven.
heb je voor me wat info waar je deze koopt ?