Reinigen van skai bekleding
- Jonh
- Car: Twingo RS Gordini,R8
Ik heb 2 kuipstoeltjes van een Simca 1000 Rally gekocht met de bedoeling deze ooit in een Renault 8 te monteren. De bekleding is skai. Nu zijn ze vrij smerig vanwege stof en andere viezigheid. Waar kan ik ze het beste mee reinigen en is er een middel om skai bekleding te onderhouden/conserveren? Iemand ervaring hiermee?
-
- Car: Clio III RS Lux 2008
Als je de stoeltjes nog niet gemonteerd hebt zou ik ze inspuiten met iets van bekleding reiniger, en daarna met de hogedrukspuit erop.
Laatst mijn achterbank en stoelen van mijn Twingo gedaan, waren helemaal zwart (stof).. En zien er nu als nieuw uit.
Laatst mijn achterbank en stoelen van mijn Twingo gedaan, waren helemaal zwart (stof).. En zien er nu als nieuw uit.
-
- Car: Clio III RS Lux 2008
Als je de stoeltjes nog niet gemonteerd hebt zou ik ze inspuiten met iets van bekleding reiniger, en daarna met de hogedrukspuit erop.
Laatst mijn achterbank en stoelen van mijn Twingo gedaan, waren helemaal zwart van het vuil (stof).. En zien er nu als nieuw uit.
Laatst mijn achterbank en stoelen van mijn Twingo gedaan, waren helemaal zwart van het vuil (stof).. En zien er nu als nieuw uit.
-
Misschien is Dasty iets? Koop je bij de Wibra en is in divers gradaties te koop. Kun je mee ontvetten in bv motorruimte maar ook allerlei dingen schoonmaken heb ik ontdekt
http://www.wibra.nl/dasty.php?type=dasty

http://www.wibra.nl/dasty.php?type=dasty
Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Groene zeep...and elbow grease
- Jonh
- Car: Twingo RS Gordini,R8
Inderdaad, een hogedrukreiniger lijkt me ook geen goed idee. Zoals sommige hier al aangeven, groene of een andere neutrale zeep met water. Maar niet te veel. Ik kan hier wel wat mee. Alvast bedankt en ik zal foto's maken van het proces.