Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Michel S.
Contacteer:

Hoi jongens,

Ik kreeg vanmorgen een telefoontje over een 6-bak voor mijn 5. hiervoor moest ik een bak van een clio achterlaten en ook effe 14000 piek achterlaten. Dat zie ik eigenlijk niet zo zitten. Hij zei me dat hij voor 4000 piek wel nog een sadev 5bak met sper liggen van groep A. Dit zag ik ook niet zo zitten. Hij belde me later op dat hij ook nog een splinter nieuwe bak had liggen van een megane Cup. Een sequentiele 6-bak. Maar de vraag is, past dit op een 5 GTT?? En is het eigenlijk wel 9000 piek waard??? Ik meen, 9000 piek is wel heel veel geld, maar dan ben ik wel 1 van de 6 die in nederland met een 6-bak R5 GTT rond rijdt.

iemand een ideetje??
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Is een 6 bak zo duur?

Dan hoef ik die dus ook niet meer, dan kan ik die $$$ beter besteden aan bb tuning goodies :smile:
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Menno

Die prijzen zijn in ieder geval wel reeel, maar natuurlijk wel verschrikkelijk veel geld. Ik heb wel eens in een cup megane met zo'n bak gereden, en in een rally-megane meegereden, maar 't is wel allejezus gaaf. Je hebt hele korte versnellingen (met die Megane haalden we in de bebouwde kom van Arnhem-'t einde van z'n 6...........) , je kan schakelen zonder koppeling, 't is echt 'dikke pikken werk'. Tja, en of 't 't geld waard is? Die vraag is voor iedereen anders denk ik. Je kunt met een fractie van 't geld natuurlijk erg leuke andere dingen doen met je GT

Als je nog onderdeelnummers van zo'n cup megane wilt hebben moet je maar ff roepen.
-----------------
R21 Turbo & R4 Alpine Turbo owner
Laatst gewijzigd door Menno op di 8 mei 2001 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.
turbo5

he menno is dat die megane van de HTS-autotechniek??
Menno

yep, is wel een ERRUG leuk speeltje
-----------------
Laatst gewijzigd door Menno op di 8 mei 2001 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Gast

hm 170 in de bekouwde bom.... Wie was er hier vandaag nogal weer aangehouden gheghe

Zo'n bak gaat wel wat minder lang mee dan een normale bak.
Anonymous

Maar wat ik dus ook wel zou willen weten is
gaat het standaard passen die 6 bak van een megane op een gtt
turbo5

ik woon namelijk ook in arnhem en zit op de HTS-autotechniek op school.
Gast

Lachen, ik was vandaag ook nog op de HTS... mijn afstudeerverslag inleveren. Schoolgenoten dus, vertel meer !
turbo5

ik was er vandaag ook!!
turbo5

dan ken je mijn karretje wel ( ik stond in het blad mobilia) ken jij Tim mangelaars toevallig ook?
Menno

Wat voor opdracht?
Jullie gaan 't toch wel halen?
Succes met de zitting!!!!!
-----------------
Laatst gewijzigd door Menno op wo 9 mei 2001 19:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Gast

Misschien van gezicht. Ik ben vandaag voor het eerst sinds 4 maand weer op school geweest. De mobilia heb ik een tijd niet gelezen. Ik meen me wel iets te herinneren van gt turbo eind vorig jaar die erin stond.

Onze opdracht was een stuk automatisering bij FOC FOC FOC Focwa! Bedankt voor de succeswensing!
Laatst gewijzigd door Gast op wo 9 mei 2001 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.
turbo5

dus jij vind het vaag die water-methanol injectie?? ik had verwacht dat jij er wel wat van zou weten!
Gast

En jij dan? Welk jaar zit je?

Ik weet dat het kan, maar ik kan me zo niet voor de geest halen welke aanpassingen er gedaan moeten worden en de uitleg vond ik nou niet echt verduidelijkend.
turbo5

ik zit in het 2de! maar geloof me het is een groot verschil !
Gast

ja ik geloof het ook wel, maar ik krijg niet echt een duidelijk beeld hoe het nu precies gerealiseerd (bral bral) is.
Gast

Werk jij trouwens bij die toyata dealer in arnhem , vlakbij de hts ?
turbo5

als je naar speed 2001 gaat dan zul je het wel zien ,club renault sportives heeft mij namelijk gevraagt of ze mijn auto dan 2 dagen kunnen lenen. Dan zal ik er ook zijn en dan kan ik je genoeg uitleg geven.
turbo5

nee ik werk bij een grote toyota-dealer in Roosendaal, ik werk daar als automonteur
Gast

Ik zal kijken of ik kan komen. Ben wel benieuwd of ik je misschien wel ken van gezicht ofzo, moet haast wel.
Gast

Ik zag vandaag op de parkeerplaats nog twee jongens met een 19-16v, en dat stond ook erg duidelijk op de auto met grote stickers. Ken je die ook?
turbo5

nee ik heb wel nog een RS4 op school zien rond blazen!!
Gast

Damm niet gezien maar ik was er ook pas rond een uur of 15:30.
Plaats reactie