Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Anonymous

Sinds september 2002 in het bezit van een keigave Megane 2.0 RT hatchback. Zwart metallic, lm velgen, airco, 2 airbags, velours bekleding, LPG g3 mod. Redelijk uniek dacht ik zo in die configuratie.

Heb hiervoor 2 lease-auto's gereden, waaronder een Megane Break 1.6 16v RXi in doblauw.
Van jongs af aan besmet met het Renault-virus, mijn pa heeft er wel een stuk of 5 versleten (toen ging dat nog redelijk snel..). Waaronder 4 Vijfjes, en een 9.

Als-ie me niet in de steek laat (heeft-ie tot nu toe veel gedaan) wil ik hem langzamerhand nog wel wat mooier gaan maken, met een spoilertje achterop, een sportuitlaat en een pico bello geluidsinstallatie. Hoop dat dat kan gaan gebeuren!!!
[ This message was edited by: atijman on 2002-02-05 20:16 ]
MOD
svp even voorstellen in het wie is wie topic
[ This message was edited by: Bas on 2002-02-05 20:46 ]
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

had je dit niet beter in de topic wie is wie
kunnen doen?
die is speciaal voor deze zaken
Cleaned Style
Projecttopic
Dirk (CRX)

welcome welcome :smile: hoe meer gekken hoe groter Franeker (gekkentehuis, bekend in heel Friesland)..

maar zonder dollen, welkom kerel, (toch kerel?)

misschien tot meetings..
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Welkom op het forum!

Wil je je in het daarvoor bestemde topicje even opnieuw voorstellen? <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 83&forum=6" TARGET="_blank">Wie is wie.</A><!-- BBCode End -->

Voor meer info over de Renault Tuning Club klik je hier :<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.nl" TARGET="_blank">www.renault-tuning.nl</A><!-- BBCode End -->
Steven
Car: M536

Het staat volgens mij niet duidelijk genoeg bij de aanmelding dat je je eerst in wie is wie moet voorstellen

ik denk dat het nog duidelijker moet, of zo maken dat je direct daarnaartoe gaat, na aanmelding?
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

DŽas wel waar, maar toch staat het er in kleine lettertjes boven.
Lees eerst de handleiding en stel je dan effe voor.
Mischien een groter lettertype?
Cleaned Style
Projecttopic
Gesloten