Hoe duur is de keuring voor een Clio16V? "ANWB"
Moet je het lang van te voren bespreken?
-
bespreken? het is geen bolingbaan die je bespreekt hoor
koste weet ik ff niet dacht zelf iets onder de 100 gld
enne gewoon ff tegen je dealer zeggen kan vaak al dezelfde dag als het rustig is anders volgende dag
het gaat net zo als je een reparatie hebt
suc6
-----------------
<br\>16V is a beat on a Runway<br>
[ This message was edited by: mark -19- 16v on 2002-02-05 19:24 ]
koste weet ik ff niet dacht zelf iets onder de 100 gld
enne gewoon ff tegen je dealer zeggen kan vaak al dezelfde dag als het rustig is anders volgende dag
het gaat net zo als je een reparatie hebt
suc6
-----------------
<br\>16V is a beat on a Runway<br>
[ This message was edited by: mark -19- 16v on 2002-02-05 19:24 ]
Ik vindt 150 goedkoop. Want ik heb gehoort dat ze er wel 4 uur mee bezig kunnen zijn.
-
ff bellen met wat dealers in de buurt zou ik zo zeggen!
Vraag wel op het werk, maar mischien wisten jullie het.
[ This message was edited by: ShokKinG on 2002-02-05 19:30 ]
[ This message was edited by: ShokKinG on 2002-02-05 19:30 ]
-
hoezo? als hij de rekeningen heeft mag je ze vast wel bekijken.. veel mensen bewaren zoiets.. ik persoonlijk niet.. mijn auto wordt niet verkocht
die neem ik mee mijn graf in.. dit is mijn EERSTE echte auto, die hou ik er altijd bij 

-
Ach, dat heeft Marco
Marcel ik heb GVD al een afwijzing van een verzekerings maatschappij ik ben GVD 21. "het was sterpollis"
-
Kun je niks via je zus
regelen? wat goedkoops bij Interpolis of zo......
Ik ben al zo vaak afgewezenOn 2002-02-05 19:32, ShokKinG
wrote:
Marcel ik heb GVD al een afwijzing van een verzekerings maatschappij ik ben GVD 21. "het was sterpollis"

-
- Contacteer:
en is ook niet alles
loop gewoon ff de renault dealer binnen altijd wel een gtt freakje daar die hem keurt
loop gewoon ff de renault dealer binnen altijd wel een gtt freakje daar die hem keurt
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Laguna kopen!On 2002-02-05 19:37, Job-turbo
wrote:Ik ben al zo vaak afgewezenOn 2002-02-05 19:32, ShokKinG
wrote:
Marcel ik heb GVD al een afwijzing van een verzekerings maatschappij ik ben GVD 21. "het was sterpollis"![]()
Geintje, maar ik kan je vertellen dat je in een laguna anders bekeken wordt dan in een gtt of dergelijke auto. Ben ik opzich wel blij mee. Bij controles zijn het altijd de zogenaamde stoere jongeren die de lul zijn, en niet de opa's en gefrustreerde zakenmannen die een laguna rijden.
Tip: Hou het rubber aan de onderkant.
idd als jij je auto een ANWB-Totaalkeuring wil geven kost dat je mits je ANWB-lid bent 130,26 euro. Als je dan 7,15 euro bijbetaald kun je hem meteen weer een jaartje APK meegeven. Je moet idd ook een afspraak maken. Het keuren kun je laten doen in Rotterdam, Den Haag, Utrecht en nog ergens in de Randstad dacht ik! Die van Rotterdam is trouwens momenteel gesloten ivm brandschade! Nu kun je dus ook in Breda terecht. Als je daar dus niet in de buurt woont zou ik het gewoon bij een Renault-dealer laten doen!
Klopt !On 2002-02-06 00:23, Paanz
wrote:
Laguna kopen!
Geintje, maar ik kan je vertellen dat je in een laguna anders bekeken wordt dan in een gtt of dergelijke auto. Ben ik opzich wel blij mee. Bij controles zijn het altijd de zogenaamde stoere jongeren die de lul zijn, en niet de opa's en gefrustreerde zakenmannen die een laguna rijden.
Deze 'gefrustreerde zakeman'
Als het geen auto is die volgens de ANWB een 'lastige auto' is (om te keuren) dan ga je richting 4 meijerOn 2002-02-05 20:23, Chris
wrote:
Tweehonderzevenentachtig gulden om precies te zijn.
Ja een technisch lastige auto of een zeldzame auto waar ze meer tijd voor nodig hebben (maserati ofzo)
Trouwens van de ANWB site: Prijs voor ANWB-leden: vanaf 136,60.
Dus die honden hebben de prijs met de euro ook omhoog gegooid
Trouwens van de ANWB site: Prijs voor ANWB-leden: vanaf 136,60.
Dus die honden hebben de prijs met de euro ook omhoog gegooid
Polis direct en Sterpolis zijn idd goedkoop maar nemen je niet aan met Turbo (of GT, GSI, GTI) als je onder de 35 jaar bent.On 2002-02-05 19:37, Job-turbo
wrote:
On 2002-02-05 19:32, ShokKinG
wrote:
Ik ben al zo vaak afgewezen![]()
Probeer Univé, nemen je sowieso aan en zijn niet (te) duur.
-
We hebben hem rond, bij London Verzekeringen, zonder problemen, zelfs WA+ (c.q. Mini-Casco) was geen probleem.On 2002-02-06 10:34, Goof
wrote:Polis direct en Sterpolis zijn idd goedkoop maar nemen je niet aan met Turbo (of GT, GSI, GTI) als je onder de 35 jaar bent.On 2002-02-05 19:37, Job-turbo
wrote:
On 2002-02-05 19:32, ShokKinG
wrote:
Ik ben al zo vaak afgewezen![]()
Probeer Univé, nemen je sowieso aan en zijn niet (te) duur.
Dus nog meer mensen met dat probleem? nicht versagen, JBL fragen

Ik ben ook nog nooit aangehouden in mijn gtt, en toch vaak genoeg de blauwe mannetjes tegengekomen.On 2002-02-06 10:10, Ploegah
wrote:
Deze 'gefrustreerde (zake)man'word ook bijna nooit aangehouden (ik rijd zelfs al twee jaar schadevrij)
Gewoon opletten waar je wat steviger rijdt.