Hoi,
Ik heb een vraag ik kan een Clio16V op afbetaling kopen bij een paticulier en hij is ook wel eens hier op het forum geweest. Zie ook http://www.clio16v.com, enigzins vindt ik het wel wat vreemt om een afbetaling in ter mijnen te garanderen aan iemand die je niet kent. " Niet dat ik iets tegen de verkoper heb maar toch". Ik denk dat jullie hem wel kennen. Wat denken jullie hiervan??
Graag jullie mening hier over
Ik heb een vraag ik kan een Clio16V op afbetaling kopen bij een paticulier en hij is ook wel eens hier op het forum geweest. Zie ook http://www.clio16v.com, enigzins vindt ik het wel wat vreemt om een afbetaling in ter mijnen te garanderen aan iemand die je niet kent. " Niet dat ik iets tegen de verkoper heb maar toch". Ik denk dat jullie hem wel kennen. Wat denken jullie hiervan??
Graag jullie mening hier over
zal wel een domme set zijn ja.
helemaal via een particulier die je verder niet kent.
mijn motto is doodsimpel. als je er geen centen voor hebt t ookniet kopen.
lekker doorsparen, of desnoods een familielid lief aankijken
helemaal via een particulier die je verder niet kent.
mijn motto is doodsimpel. als je er geen centen voor hebt t ookniet kopen.
lekker doorsparen, of desnoods een familielid lief aankijken
het is maar +- FL1000,- wat nog moet betalen. Heb ik dan binnen een maand bij elkaar. Ik werk vast!!
Probeer het nog een maandje te rekken dan, zou ik zeggen! Heb ik ook gedaan met mijn GTT en het werkte. Gewoon laten merken dat je interesse hebt en dat je 'm eigenlijk wel wilt hebben, alleen pas over 3 a 4 weken. Misschien is 'ie aardig voor je. 

-
Afdingen van de prijs helpt ook hoef je niets meer bij te betalen!!
Er is al 500 van af, en ik heb de auto nodig voor woon werk verkeer etc. Nog een maand en de auto is weg. Kennen jullie deze jongen trouwens.
-
Daniel,
Catrinus wil ook wel de 23ste mee om die Clio te bekijken.
Groet,
Marcel
Catrinus wil ook wel de 23ste mee om die Clio te bekijken.
Groet,
Marcel
Marcel, vint jij het ook niet vreemt dat een hij een onbekende in 2 delen laat betalen.
-
Tja, ik denk dat hij jou als een serieuze koper ziet. Je hebt toch wel afgesproken met hem dat wij de 23ste langs komen?
-
Ik heb van Daniel (shokking) begrepen dat die gozer voor z'n studie weer een jaar naar the States gaat.On 2002-02-05 18:50, Martin16v
wrote:
Ik vindt het wel vreemd
Misschien wil ie wel zo snel mogelijk van die wagen af. (om de een of andere reden)
Gemaild maar nog een antwoord, ik bel hem wel effe. Marcel ik moet vanavond nog even mijn moeders boodschappen auto'tje vol gooien. Als het kan zal ik dan effe langskomen, kunnen we er dan ook even over praten.
-
Is goed! Ben wel thuis. Je weet waar ik woon?
Ik denk dat ik beter 2000 bij de bank kan lenen, dan kan ik ook nog een anwb keuring laten doen. En geld voor benzine, en 1000 per maand afbetalen. Ik kan niet wachten!!!! Openbaar vervoer is een HEL 

-
Doe geen lening bij de bank, vraag gewoon of je tijdelijk op je lopende rekening rood mag staan.. als je een vaste baan hebt moet je een recent salarisstrookje meenemen en een identificatiebewijs.. als je dus zuinig aan doet op je lopende rekening ben je het binnen no time weer kwijt.. Heb ik veel gedaan toen ik nog student was..
Dat mag toch alleen op studenten rekeningen??
En hoeveel mag je bij de RaboBank rood staan?
En hoeveel mag je bij de RaboBank rood staan?
-
Daniel,
Je ziet de renaultjes wel voor de deur staan
Je ziet de renaultjes wel voor de deur staan
-
reken ong. 2 volledige maandsalarissen..
-
leen alleen het bedrag wat je ECHT nodig hebt, anders ga je het restant veel te gemakkelijk uitgeven aan 'nutteloze dingen'
zo kom ik dus aan zonnebrillen van 4 banken enzo 
checking the site as we speak, type, what ever
klinkt c.q. leest als een nette Clio.. vooral doen!.. jij vroeg toch naar die verzekering, of nie?

checking the site as we speak, type, what ever

klinkt c.q. leest als een nette Clio.. vooral doen!.. jij vroeg toch naar die verzekering, of nie?
Ja klopt maar bijv sterpolis wees mij al af ik ben te jong ik ben GVD bijna 21
[ This message was edited by: ShokKinG on 2002-02-05 19:29 ]
[ This message was edited by: ShokKinG on 2002-02-05 19:29 ]
-
qua premie zaten wij toch wel netjes? Acceptatie geen probleem, gewoon tussenpersoon nemen..
-
Iemand zoals jou JBL?
Wil je mij dan even de premie doorgeven en verdere informatie. <a href="mailto:D.piest@home.nl" target="_new">D.piest@home.nl</a>
ps waarom wijzen jullie niet af, en ben jij de tussen persoon?
-
promotie-team help JBL aan werk
hahaha.. nou om werk zit ik niet verlegen, maar ik weet wel dat ik samen met mijn baas correcter handel dan STERPOLIS / NETPOLIS noem nog es iemand..
Kijk verzekeringen is mijn werk, ik ga ook niet mijn eigen auto spuiten ofzo, daar heb je vakmensen voor.. jemig, reclame campagne..
moet geloof ik <a href="mailto:advertise@renault-tuning.com" target="_new">advertise@renault-tuning.com</a> maar effe mailen ofzo
hehehehe.. nee, serieus, wil voor iedereen alles wel narekenen of ze niet genaaid worden.. En ook de zaken wel waarnemen, voel ik mij ook eindelijk eens belangrijk *zwijmel*

Kijk verzekeringen is mijn werk, ik ga ook niet mijn eigen auto spuiten ofzo, daar heb je vakmensen voor.. jemig, reclame campagne..
moet geloof ik <a href="mailto:advertise@renault-tuning.com" target="_new">advertise@renault-tuning.com</a> maar effe mailen ofzo

-
Jij had mij toch al gemailt op mijn werk? ik heb maandagmorgen als eerste die mail afgewikkeld en een reply gestuurd, niet gekregen?!?!On 2002-02-05 19:34, ShokKinG
wrote:
Wil je mij dan even de premie doorgeven en verdere informatie. <a href="mailto.piest@home.nl" target="_new">D.piest@home.nl</a>
-
klote mailprogramma..