Megane 225 exhaust

Post hier al je vragen over de Renault Mégane
Plaats reactie
Brainfreezz
Car: Megane III 1.4TCe

Ik zat eens een beetje op internet te snuffelen of er leuke uitlaten voor de Megane 225 te koop zijn. En ik vond wel producten bij Milltek enzo (lees hier op sommige delen van het forum wel wat over).

Ik kan echter niet vinden wat iedereen hier zoal onder zijn Megane heeft zitten. Iemand ervaring met sportieve uitlaten? Ik heb een RS bumper erop zitten, dus ik ben dan op zoek naar de sportieve uitlaten voor RS modellen.

Ben benieuwd naar jullie ervaring! :grin:
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Volledig milltek...
Duidelijk aanwezig ...qua geluid.
Leuke roffel en plof bij gas los..
Tiemen
Contacteer:

Heb de milltek eronder zitten. Wat Jochem zegt leuke plofjes en knallen. Maar er zijn meer uitlaten op de markt. Pure motorsport en RS tuning hebben recent ook een uitlaat op de markt gebracht. Misschien interessant om naar te kijken.
- Megane RS R26 -
DennisT
Moderator

Ligt eraan wat je er aan uit wil geven, anders zou ik enkel je einddemper weghalen, dat klinkt ook al flink beter (Y)
Brainfreezz
Car: Megane III 1.4TCe

DennisT schreef:Ligt eraan wat je er aan uit wil geven, anders zou ik enkel je einddemper weghalen, dat klinkt ook al flink beter (Y)
Heb inderdaad even contact gezocht met een bedrijf dat bv. de Milltek systemen leveren. Voor een compleet systeem betaal je dan zo'n 650 euro (excl. montage), dus dat gaat wel even mijn budget te boven wat er voor vrij staat. Misschien dat de einddemper verwijderen dan een wat gunstigere optie zal zijn, ik zal eens informeren of dat mogelijk is met mijn huidige uitlaat :)
Plaats reactie