Beste Renault liefhebbers,
Mijn naam is Gerben Visser, bijna 25 jaar oud en woonachtig in de provincie Zuid-Holland. Op 18 jarige leeftijd ben ik begonnen in een Peugeot 106 Rallye en na een aantal jaar overgestapt naar een Lancia Delta HPE HF Turbo met +/- 250pk. Sinds een aantal weken in het bezit van een vlam rode Renault Clio 2.0 16v sport uit 2003 met 118000 kilometer op de klok. Na een aantal Clio`s bekeken te hebben bleek dit toch wel de strakste auto te zijn met de laagste kilometer stand.
Na de aankoop bleek de auto helaas last te hebben van een lekkend achterklep slot en een lekke versnellingsbak (keerring aandrijfas). Gelukkig is mijn vader automonteur en heb ik zelf ook geen hekel aan vieze handen, dit was allemaal vrij snel opgelost dus. Echt verdere plannen met de auto heb ik niet, behalve de puntjes op de i zetten. De velgen zijn niet mijn smaak, dus het eerste dat ik ga doen is een ander setje zien te vinden. Bij voorkeur de Speedline Turini velgen, maar daar hangt wel een prijskaartje aan natuurlijk (even kijken of ik dat er voor over heb dus, anders een leuk alternatief). Ook wil ik hierna nog even kijken of ik de auto een stukje laat zakken m.b.v. een setje verlagingsveren.
Ook heb ik de afgelopen week het Renault Sport logo opnieuw op de kofferklep geplakt, want deze ontbrak (Logo van de Clio 3 RS, want die vind ik persoonlijk mooier). Ook wat interieur delen vervangen, omdat het plastic week/plakkerig geworden was. Tevens de koplampen gepolijst, want deze waren dof geworden (bekende kwaal). Verder gewoon de puntjes op de i zetten, auto blijft in originele staat.
Ik heb nog niet echt een leuke foto van de auto, maar zal deze er komende week even bijzetten.
Groetjes,
Gerben Visser
Gerben Visser Clio 2.0 16v Sport
-
- Car: Clio V6, 5 AlpineT
- Contacteer:
Welkom Gerben

Clio V6 -- 5 Alpine Turbo -- Clio II RS -- 4CV Grand Luxe -- 5 TR -- Clio II Ragnotti dCi "daily" -- Megané III estate dCi
-- ClioV6register.nl--
-- ClioV6register.nl--
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Welkom Gerben...