-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Oke dan mensen ik heb een idee'tje voor van de zomer.
Hier komt tie dan :
Juli 2001 :
Op een zondag (datum nader te bepalen) nodig ik jullie uit om bij mij in de tuin de GT Turbo's te parkeren om een heuse "Grasveldmeeting" te houden (ruimte zat vraag maar aan bas). Dan nadat we weer bij gepraat zijn en weer lekker opgefokt over onze auto's zijn dan rijden we een rondje langs de kust om daarna in Renesse een terrasje te pakken (juli sterft het daar van de toeristen dus veel bekijks als we massaal aan komen). Na het terrasje pakken rijden we terug naar mijn huis en parkeren onze auto's weer op het veld. Aansluitend hiervan volgt een gezellig barbeque.
Voor deze barbeque vraag ik jullie om een bijdrage maar dat moet geen probleem zijn.
Ik weet dat het een eind rijden is voor sommige maar ik denk dat als we dit kortsluiten kunnen we misschien wel iets organiseren met wat tenten in de tuin dat je ken blijven pitten en de volgende dag weer naar huis toe rijdt.
Laat effe weten wat jullie er van vinden.
Hier komt tie dan :
Juli 2001 :
Op een zondag (datum nader te bepalen) nodig ik jullie uit om bij mij in de tuin de GT Turbo's te parkeren om een heuse "Grasveldmeeting" te houden (ruimte zat vraag maar aan bas). Dan nadat we weer bij gepraat zijn en weer lekker opgefokt over onze auto's zijn dan rijden we een rondje langs de kust om daarna in Renesse een terrasje te pakken (juli sterft het daar van de toeristen dus veel bekijks als we massaal aan komen). Na het terrasje pakken rijden we terug naar mijn huis en parkeren onze auto's weer op het veld. Aansluitend hiervan volgt een gezellig barbeque.
Voor deze barbeque vraag ik jullie om een bijdrage maar dat moet geen probleem zijn.
Ik weet dat het een eind rijden is voor sommige maar ik denk dat als we dit kortsluiten kunnen we misschien wel iets organiseren met wat tenten in de tuin dat je ken blijven pitten en de volgende dag weer naar huis toe rijdt.
Laat effe weten wat jullie er van vinden.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja het idee is goed ( mijn werk tijden minder
,maar ik kijk wel wat er te regelen is )als je een datum weet dan kan ik dat regelen
,maar ik kijk wel wat er te regelen is )als je een datum weet dan kan ik dat regelen
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Goeeeed!

Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
ik kom natuurlijk ook!!
-
Een eind rijden hoe kom je daarbij, het is bijna naast de deur, dus ik kom wel ff je gras maaien. 
De mzzl, Jeof

De mzzl, Jeof
- Bas
- Bestuurslid
Hehe Gras maaien, lol 

Kewl ! Dat zijn de betere meetings. Als ik niet op vakantie ben tegen die tijd kom ik zeker, dit is voor helemaal niet zo ver rijden (ouddorp neem ik aan).
Als het aan mij ligt zijn we van de partij Tino!
En als er ik iets mee moet brengen dan roep je maar !
En als er ik iets mee moet brengen dan roep je maar !
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Kicke nu al zo'n aantal mensen die willen komen dit gaat geheid een hele toffe dag worden.

Wat ik nog wel effe wil zeggen, ik ken jullie nog maar net en weet dus niet of jullie wel eens wat gebruiken qua drugs. Dat boeit mij voor de rest ook helemaal niet maar wat ik wel wil vragen aan jullie is wanneer jullie bij mij zijn om dan totaal niets te gebruiken. Mijn moeder is daar op tegen en het is nog altijd haar grasveld.
Mijn moeder is een gezelligheidsmens en als wij daar gezellig zitten te bbq'en dan komt ze er absoluut bij zitten met een wijntje en bbqt ze gewoon gezellig mee dat weet ik zeker
relaxed toch. Als ze dan iemand bijvoorbeeld een blow ziet draaien/roken dan heb ik een probleem en mag dan waarschijnlijk in de toekomst niets meer georganiseerd worden bij mij..
graag respect voor dit.
Thanks...

Wat ik nog wel effe wil zeggen, ik ken jullie nog maar net en weet dus niet of jullie wel eens wat gebruiken qua drugs. Dat boeit mij voor de rest ook helemaal niet maar wat ik wel wil vragen aan jullie is wanneer jullie bij mij zijn om dan totaal niets te gebruiken. Mijn moeder is daar op tegen en het is nog altijd haar grasveld.
Mijn moeder is een gezelligheidsmens en als wij daar gezellig zitten te bbq'en dan komt ze er absoluut bij zitten met een wijntje en bbqt ze gewoon gezellig mee dat weet ik zeker

graag respect voor dit.
Thanks...
Das geen probleem voor mij Tino... maar dat wist je al...
Enne, Cyc, Im just a wannaB, have some mercy
Greetz
Enne, Cyc, Im just a wannaB, have some mercy

Greetz
papier/tip/en groenhandelOn 2001-05-08 17:39, Goof wrote:
In dat geval, 10o, zal ik de papier/tip/en groenhandel wel thuislaten, geen probleem.....![]()

hehehe oja jo Goof
- Bas
- Bestuurslid
HEhe
Geen probleem Tino, maar dat wist je al.
Geen probleem Tino, maar dat wist je al.
he 10o ik mag toch ook wel komen?
ik reed met die polo mee zondag.
ik vind een 5gt ook erg gaaf,ik heb er dan zelf geen een maar net wat ik zeg erg gaaf!
m'n buur man had er ook een die wilde ik kopen maar hij wilde m niet kweit toen heb ik een andere auto gekocht!dus niet genoeg geld om er nog een 5gt bij te zoeken en te onderhouden want dan wil ik natuurlijk wel een hele mooie hebben!ik heb een nieuwe auto
toen gekocht.en je moet ook aan andere dingen denken
mazzel nils
ik reed met die polo mee zondag.
ik vind een 5gt ook erg gaaf,ik heb er dan zelf geen een maar net wat ik zeg erg gaaf!
m'n buur man had er ook een die wilde ik kopen maar hij wilde m niet kweit toen heb ik een andere auto gekocht!dus niet genoeg geld om er nog een 5gt bij te zoeken en te onderhouden want dan wil ik natuurlijk wel een hele mooie hebben!ik heb een nieuwe auto
toen gekocht.en je moet ook aan andere dingen denken
mazzel nils