Nieuw lid! Clio RS

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
RS200
Car: Renault Clio RS

Goedenavond! Mijn naam is Bas en ik ben de trotse bezitter van een zwarte Clio RS Cup uit 2010. Voorheen vrij actief op het Britse forum clio197.net en eigenlijk pas net dit mooie forum ontdekt.
Ik heb een paar mods verricht de afgelopen jaren, te weten het professioneel laten tinten van de ruiten, originele projectors met Pilot xenon en ATS GTR wielen. Daarnaast heb ik een tijdje met een SuperSprint uitlaat systeem gereden, echter dat werd me qua sound uiteindelijk toch wat te gek. Inmiddels dus weer terug bij het oude systeem.
Gezien het aantal km's wat ik rijd gaat de auto helaas in de verkoop. Hij staat in inmiddels ook onder "aanbod". Ik weet nog niet wat er voor terug komt... Het is wellicht van korte duur, maar in ieder geval aangenaam om kennis te maken!
Laatst gewijzigd door RS200 op ma 27 jan 2014 21:57, 2 keer totaal gewijzigd.
Rik Hamberg
Car: Clio IV R.S. (JS)

Welkom! Succes met de verkoop en er komt toch wel een Renault voor terug?
<>RenaultSport<>--------------------------Projectpagina
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Toch welkom hier. Hopelijk verkoop je de clio aan een echte liefhebber.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Welkom hier, Bas! Jammer dat je zo'n dikke Clio weg moet doen, omdat je er teveel mee moet rijden... Klinkt tegenstrijdig, want het lijkt me een prima auto om vooral veel mee te rijden. ;) Maar het zullen de kosten wel zijn... Zonde!

Succes met de verkoop en elk geval! (Y)
Plaats reactie