Espace 2.2 exclusive (2006)

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
vetsie
Contacteer:

Hoi,

aangezien ik ni echt een technisch wonder ben => topicje

Wat willen we doen...
Uiterlijk: bumpersplitter vanvoor derop (hoe installeer je in godsnaam die dingen?)
cleanen van de achterkant (zitten de renaultletters erop geplakt of gaat het een plamuur en schilderwerkje worden?)

technisch: achteruitrijcamera
wat extra interieurverlichting (donkere wagen toch hoor ad binnenkant) (waar kan ik gemakkelijk aan wat stroom komen zonder het interieur te vergaaien?)

ice: Originele radio behouden (lijkt me teveel foefel om al zen functies over te zetten naar marktradiotje) maar wel versterker erachter en ipv de cd changer netbook op de line in
=> indien mogelijk: alle feedback hierover welkom! (doorvoergat ed)
+ de 6 originele speakers wat helpen met actieve woofer onder de zetels

Verder gaat ie gwn blijven zoals ie is, heeft al 230.000 km gebolt dus gaan we geen fortuin nimeer insteken :)

Alle hulp, comment of andere welkom :)

grtz
JDclio

Ik ben ooit eens naar een Clio RS weeste kijken waar de logo's vanaf waren gehaald, deze zaten gewoon gelijmd.

voorzichtig er af gewipt met een glaskrabbertje volgensmij (originele clio en originele sport logo kon ik er nog bij krijgen), daarna gepolijst en zag je niks meer van.

Maar ik weet niet of Clio RS'jes daarin het zelfde zijn als jou wagen?
Tom
Moderator
Car: MB

zou dat glaskrabbertje maar achterwege laten :D
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
derbimarcel
Car: Clio 16V 2.0

Gewoon met visdraad eraf snijden en dan poetsen.

Overigens zit bij clio 2 rs Renault Sport geplakt en clio zit met 2 pennetjes vast.
Ring rondes: 1127 (clio 16v 2.0)
Plaats reactie