Hallo
Wie kan mij helpen ik ben bezig met een b18ft blok in een 5ie aan het maken maar nu heb ik een probleem ik heb geen originele toeren teller in me 5ie dus heb ik een externe toeren teller gekocht maar hoe kan ik die goed aansluiten zodat ik een pulsstroom op de bruin blauwe draad krijg heeft iemand een idee
B.v.d
Mark
b18ft motor vonkt niet
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
mark b18ft schreef:Hallo
Wie kan mij helpen ik ben bezig met een b18ft blok in een 5ie aan het maken.
Maar nu heb ik een probleem ik heb geen originele toeren teller in me 5ie .
Dus heb ik een externe toeren teller gekocht maar hoe kan ik die goed aansluiten zodat ik een pulsstroom op de bruin blauwe draad van me computer krijg.
Heeft iemand een idee??
B.v.d
Mark
Stel je eens voor, vertel eens wat je allemaal al gedaan hebt en doe er wat foto's bij.
Deze site is meer een community dan ff een vraagbaak, ook een beetje investeren dan krijg je vaak veel meer als dat je zomaar lukraak een vraag roept.
Deze site is meer een community dan ff een vraagbaak, ook een beetje investeren dan krijg je vaak veel meer als dat je zomaar lukraak een vraag roept.
-
- Contacteer:
zal het vanavond wel even opzoeken, staat vast wel ergens in het tech doc
B18FT... what else ?
-
- Contacteer:
stekker van de kabelboom
[img]http://img580.imageshack.us/img580/7542/b18ft.jpg[/img]
denk er goed om dat je stroom hebt op het moment als je de sleutel omdraaid, constante plus dus
[img]http://img580.imageshack.us/img580/7542/b18ft.jpg[/img]
denk er goed om dat je stroom hebt op het moment als je de sleutel omdraaid, constante plus dus
B18FT... what else ?
-
- Contacteer:
Aller eerst bedankt voor jullie reacties.
Hier moet ik er wel mee uit komen.
Ik had me nog niet voor gesteld want had het even snel op me telefoon gedaan en dit is nieuw voor mij dus sorry daarvoor.
Bij deze ik ben dus bezig met een renault 5 1.1 uit 1986.
Heb de complete auto gestript alle ramen er uit gehaald.
Begonnen met nieuwe parfaan,dorpels en delen van bodem en wiekasen erin lassen.
Bodem opnieuw in tectyl gezet en alles ontdaan van roest en carroserie in grondverf gezet.
Motorruim gespoten nieuwe remleidingen gemaakt en nieuwe schijven en blokken gemonteerd.
Toen de b18ft op mijn subframe pasgemaakt en in auto gehangen.
Nu bezig met kabelboom en proberen wat leven er uit te krijgen.
Dat zat even tegen maar met behulp van jullie info kan ik weer verder proberen bedankt hier voor.
Hoop dat ik nu de juiste topik heb want ben niet bekend met forum is nieuw voor mij.
Hier moet ik er wel mee uit komen.
Ik had me nog niet voor gesteld want had het even snel op me telefoon gedaan en dit is nieuw voor mij dus sorry daarvoor.
Bij deze ik ben dus bezig met een renault 5 1.1 uit 1986.
Heb de complete auto gestript alle ramen er uit gehaald.
Begonnen met nieuwe parfaan,dorpels en delen van bodem en wiekasen erin lassen.
Bodem opnieuw in tectyl gezet en alles ontdaan van roest en carroserie in grondverf gezet.
Motorruim gespoten nieuwe remleidingen gemaakt en nieuwe schijven en blokken gemonteerd.
Toen de b18ft op mijn subframe pasgemaakt en in auto gehangen.
Nu bezig met kabelboom en proberen wat leven er uit te krijgen.
Dat zat even tegen maar met behulp van jullie info kan ik weer verder proberen bedankt hier voor.
Hoop dat ik nu de juiste topik heb want ben niet bekend met forum is nieuw voor mij.
-
kijk ik zei al tegen je dat sieger everts vast wel wist hoe het zat,, deze pen bezettingen is zowel voor fase1 zwart spruitstuk als fase2 zilver spruitstuk?
Mooi Project
ik zou zeggen wordt effe snel lid van de club en maak een mooi verslag op onze site natuurlijk liefst met veel foto`s !

ik zou zeggen wordt effe snel lid van de club en maak een mooi verslag op onze site natuurlijk liefst met veel foto`s !
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Contacteer:
stekker is gelijk 

B18FT... what else ?