Even voorstellen...

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
Mister Björn
Contacteer:

Ook ik zal mij eens aanmelden, Ik ben Djurre van Florestein 28 lentes jong en kom uit Amersfoort. Lees al wel een tijdje mee toen ik nog in het bezit was van onderstaande Clio Phase 2 RS

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-7GQWPIZ4.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-3YBD7CC7.jpg[/img]

Op dit moment rij ik in een Megane 1.5 dci uit 2008. Niets bijzonders maar wel een heerlijke kilometervreter die lekker zuinig is, er wordt 180 km per dag mee gereden.

Gezien mijn auto verleden is deze auto wel een beetje saai. In het verleden heb ik twee subaru impreza gtt's gereden en één WRX. Alle drie zaten ze rond de 300 pk en daarna is de Clio RS aangeschaft. Dit leek mijn een leuk bommentje op wielen en bleek ook volledig aan mijn verwachting. Zelf ben ik niet zo van al die bumpers en spoilers maar puur een rijders auto.

Op dit moment ben ik mij aan het oriënteren voor een auto naast de Megane. Wordt altijd aangetrokken naar een Megane RS F1, zo heb ik op het bekende Marktplaats de Megane gezien met kenteken 55-SL-BX. Deze auto is hier bekend op het forum vandaar de vraag moet ik bij deze auto nog ergens opletten? Schade auto?

Ik hoor graag van jullie (Y)
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Welkom hier (Y)

Als je een Megane op het oog hebt dan moet je mij maar even mailen.
renaultsportregister@hotmail.com.

Ik heb van velen veel info/foto's van vorige eigenaren. Ook schades en dergelijke.

Ik weet natuurlijk niet alles maar iig meer dan je nu weet.
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Je hebt mail over de 55-sl (Y)
Adrian
Car: Clio V6, 5 AlpineT
Contacteer:

Welkom Djurre, Succes met je zoektocht (Y)
RemkoRS
Contacteer:

Hoi Djurre welkom

is het nog wat geworden met de F1 edition?
Hij staat namelijk nog steeds te koop.

Greetz Remko
Plaats reactie