Ik heb 2 vragen over mijn Clio II RS182.
Hopelijk kan iemand me verder helpen.
1) Misschien een stomme vraag maar hoort deze continu te zoemen uit het zwarte gedeelte zodra de motor loopt of contact aan staat.
Het was me in ieder geval nog nooit opgevallen.
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-IQ6P3RVF.jpg[/img]
Dit is niet de mijne maar een foto van internet geplukt!
2) Mijn ruitensproeiers zitten niet verstopt. Alle slangen zitten erop, de ruitensproeier tank is vol, er zitten geen knikken in de slangen en toch sproeit het niet.
Hooguit een klein stroompje water dat over de kap loopt.
Wat zou dit kunnen zijn? Ik denk zelf dat de pomp dan is overleden.
Bedankt voor de reacties!!
Ruitensproeier en throttlebodie vraag
In het ruitenwissersproeiermotortje zit een verdeelballetje in, dus of je sproeit op de voor- of achterruit. Deze wil nogal eens vast gaan zitten door viezigheid en dan krijg je vaak zo'n pisstraaltje.
Overigens heb ik laatst bij mijn zus een aftermarket pompie gemonteerd, omdat schoonmaken daar niet meer bij hielp. Ik was geloof ik netto 26eu kwijt.
Overigens heb ik laatst bij mijn zus een aftermarket pompie gemonteerd, omdat schoonmaken daar niet meer bij hielp. Ik was geloof ik netto 26eu kwijt.

Ik heb verschillende merken bekeken zoals Valeo en Bosch en allemaal tussen de €101 en €165.
Best veel voor een waterpompje!
Als ik een goedkopere aftermarket kan vinden(zelfde model) dan neem ik die wel. Hoeft alleen water te pompen dus dan boeit het merk me inderdaad ook niet.
Best veel voor een waterpompje!
Als ik een goedkopere aftermarket kan vinden(zelfde model) dan neem ik die wel. Hoeft alleen water te pompen dus dan boeit het merk me inderdaad ook niet.