Goededag,
Kan iemand me helpen hoe ik de emblemen van een megane III RS voor en achter kan demonteren want wil ze namelijk spuiten en dan worden ze terug gemonteerd.
Ciao..
Embleem demonteren Megane III RS
Gewoon eraf trekken,achterste lost makkelijk,voorste iets moeilijker...
-
- Car: Megane III TCe 180
Ik wil bij mijn Meg III hatchback uit 2009 ook de renault logo's op de neus en kofferklep zwart spuiten.
Die zitten dus schijnbaar geplakt / gekit begrijp ik? (en dus niet op een andere manier vast?)
Ik heb al eens voorzichtig een beetje zitten trekken aan die op de motorkap, maar kwam nog niet erg los.
Ben bang dat ik hem breek ofzo..
Wie heeft de logo's er al eens af gehad?
Die zitten dus schijnbaar geplakt / gekit begrijp ik? (en dus niet op een andere manier vast?)
Ik heb al eens voorzichtig een beetje zitten trekken aan die op de motorkap, maar kwam nog niet erg los.
Ben bang dat ik hem breek ofzo..

Wie heeft de logo's er al eens af gehad?
'09 Renault Megane III Fase I, 2.0-16v TCe 180 Privilege, Rouge Dyna
Meestal werkt een visdraadje wel, daarmee snij je de lijmlaag los en komt het embleem eraf. Op deze manier krijg je ook geen krassen of iets dergelijks. Zelf nooit geprobeerd moet ik er bij zeggen.
De logo's zijn misschien iets lastiger omdat ze wat verdiept liggen maar moet lukken volgens mij.
De logo's zijn misschien iets lastiger omdat ze wat verdiept liggen maar moet lukken volgens mij.
Ik rij niet hard ik vlieg gewoon laag! 

Mij lijkt plastidip wel een goede oplossing hiervoor. Zoek maar eens op Youtube
Megane R26 -> Megane 4 RS
-
En waar zou je zo'n overzet logo vandaan moeten halen dan?martll schreef:Kan je er geen overzet logo opplakken. Zie je niks van omdat ze toch iets verdiept zitten en zijn makkelijk weer te verwijderen.
Ik heb de voorste al los trouwens, die zit gewoon geklikt in een kunststof framepje.
Die van de kofferbak heb ik nog niet voor verrassingen elkaar gekregen....

-
Ja, ook aan zitten denken, maar dan heb je MATzwart.GJ schreef:Mij lijkt plastidip wel een goede oplossing hiervoor. Zoek maar eens op Youtube
En ik wil de logo's glanzend zwart hebben, dus dan moet je daarna weer met blanke lak in de weer en dus de hele boel weer afplakken etc. Etc....
ebay verschijnen ze af en toe. 20 euro voor voor en achter.StefanTCeDyna schreef:En waar zou je zo'n overzet logo vandaan moeten halen dan?martll schreef:Kan je er geen overzet logo opplakken. Zie je niks van omdat ze toch iets verdiept zitten en zijn makkelijk weer te verwijderen.
Ik heb de voorste al los trouwens, die zit gewoon geklikt in een kunststof framepje.
Die van de kofferbak heb ik nog niet voor verrassingen elkaar gekregen....
-
Inmiddels het voorste logo al losgehaald en zwart gespoten