hallo allemaal,ik val meteen met n moeilijke questie in huis.
ik ben de trotse bezitter van n kanariegele 19 16v cabrio kenteken 66-gx-gz!!
reeds sinds 2007 heb ik deze auto in mijn bezit en stukje voor beetje opgelapt tot het uiteindelijke resultaat wat op de voorlopig enige foto te zien is.
helaas is mij bekend geworden dat er nogal n historie aan deze wagen kleeft??
ik wil al enige tijd lid worden maar heb diverse nare dreigdingen e.d. over deze auto ontvangen dat ik deze niet in t openbaar wil tonen.
dus zou ik graag eens hier willen vernemen wie iets over deze auto weet en wat er nu eigenlijk speelt.
mvg. jos
even voorstellen; Jos, 19-16V Cabriolet
Laatst gewijzigd door brandaris op ma 9 apr 2012 13:08, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
heb zojuist een alle pagina,s hier over gelezen maar kan er geen wijs uit worden!! heb deze auto in 2007 kapot gekocht mee naar huis genomen gewoon netjes overgeschreven en verzekerd en in februari 2008 aangemeld en gekeurd,om uit nieuwsgierigheid te willen weten wat hij nu zo ongeveer waard zou zijn heb ik m te koop gezet,verkopen is geen optie!!! en toen begon t gelazer!!
eerst werd ik gebeld door n autobedrijf uit hypotithushoef die wel even wilde weten hoe ik aan die auto kwam,netjes uitgelegd toen kwam idd. t verhaal van die mevrouw.
n paar dagen later belde de mevrouw zelf via de advertentie en begon direct met bleren en schreeuwen ik zou m gejat hebben!! en als ik m niet even snel terug zou brengen ze m wel even met n paar vrienden zou komen halen!!! en dat bedoelde ze niet bepaald vriendelijk.
ik ben toen zelf met deze info naar de plaatselijke politie gestapt en aangifte gedaan van laster en direct gevraagd of deze auto idd als gestolen stond vermeld.ze hebben alles nagekeken ook mijn papieren en er was niets mis met mijn aankoop of mijn papieren en de auto was niet als gestolen vermeld.
ik heb alles laten nakijken of er op welkemanier dan ook was gesloemeld met de auto of de papieren bij de rdw maar er werd niets gevonden.
omdat er zo heftig werd ggereageerd is deze auto toedertijd achter slot en grendel verdwenen om zo zoals hier regelmatig door leden van deze site werd aangegeven terugstelen te voorkomen.
ik zou dolgraagnaar een meeting eens komen of volwaardig lid zijn en zo ten volste van mijn auto genieten maar zoals jullie begrijpen kan dit de laatste 5 jaar al niet echt,beng gewoon bang dat als hij op een meeting zou staan mensen misschien wel acties ondernemen terwijl ik toch echt nix misdaan heb.
ik vindt t echt beroerd voor de vorige eigenaar maar moet ze dan van mij verwachten dat ik alles maar even zo terug geef??
als zij echt en ik betwijfel het hele verhaal ten zeerste slachtoffer van oplichting is zal ze haar gelijk moeten halen bij degene die dit aangericht heeft,en als ze echt heel graag de auto terug wil hebben is daar best over te praten.
-
- Moderator
- Car: Megane
Oh ja dat verhaal kan ik mij nog goed herinneren. Zo zie je maar dat een verhaal twee kanten heeft.
Erg vervelend dat je hierdoor niet kan genieten van je auto.
Welkom hier
Erg vervelend dat je hierdoor niet kan genieten van je auto.
Welkom hier

ja t is gewoon vervelend zo,n situatie,vooral omdat je je van geen kwaad bewust ben,ik ben zolang al bezig weer n echte auto van deze te maken en t feit dat je m nergens durft te parkeren of tien keer om je heen kijkt of er niemand naar je auto loopt en zo.tja daarvoor heb ik mniet gekocht.kijk je leest hier over zoveel lleuke dingen meeting toertochten enz enz.maarja aan de andere kant lees ik ook dat medeleden de vrouw t advies geven m bij mij weer terug te stelen!!!! tja dan heb ik nou niet t idee om m op n meeting neer te zetten,en dat vindt ik erg jammer.
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Allereerst welkom hier
Zoals je al in het topic las, is de informatie ook niet compleet. Het hele 'Deel 3' verhaal klopt niet. Zonder deel 3 kan je geen auto overschrijven en de mevrouw zegt deel 3 nog te hebben. Dan is het onmogelijk om de auto over te schrijven.
Het is wel erg jammer dat zo'n verhaal je de lol van de auto ontneemt

Het is wel erg jammer dat zo'n verhaal je de lol van de auto ontneemt

-
- Car: 19 16v PhII 2.0T
- Contacteer:
Welkom hier, en ja ook ik kan me dit topic nog herinneren.
Die mevrouw spoort volgens mij niet helemaal door zo te reageren, zoals eerder aangegeven moet ze dan bij de partij zijn die haar benadeeld heeft.
Zeer zeer treurig om te lezen dat dit je lol in deze zeer leuke auto ontneemt, wat ik overigens goed begrijpen kan!
Sterkte!
Die mevrouw spoort volgens mij niet helemaal door zo te reageren, zoals eerder aangegeven moet ze dan bij de partij zijn die haar benadeeld heeft.
Zeer zeer treurig om te lezen dat dit je lol in deze zeer leuke auto ontneemt, wat ik overigens goed begrijpen kan!
Sterkte!
Anything worth doing is worth doing right!.
-
en wie zegt dat jij dan niet een of ander lul verhaal ophangt hier? als je dan toch je auto "eerlijk"gekocht hebt dan hoef je ook nergens bang voor te zijn toch? zoals iedereen kan lezen is die mevrouw gewoon op zoek naar gerechtigheid en niet naar die auto perse.. beetje raar om te zeggen dat iemand niet spoort terwijl ze toch telkens haar verhaal probeert te doen hier.
ik ben wel benieuwd naar haar verhaal nu een paar jaar later .. wat ze te horen heeft gekregen enz..
voor een buitenstaander is het altijd lastig om dingen te begrijpen,. ik kan alleen niet begrijpen hoe je een verduisterde auto gewoon op naam kunt krijgen? jij hebt wel een deel 3 erbij dus? wrschijnlijk dus via die dikke kale oplichter (hyves foto) of degene die de auto via hem gekocht heeft? .
blijft een moeilijk verhaal hoor.. maar ben wel erg benieuwd naar de afloop hiervan... zoiezo het gekke de mevrouw zegt bij de politie te zijn geweest en de politie zou op zoek zijn naar de auto .. jij als eigenaar gaat naar de politie met de auto die ze zoeken maar je mag m weer meenemen omdat alles klopt.. dan gaat er toch ook iets niet goed? dan hadden ze kontakt moeten zoeken met de mevrouw vd auto lijkt mij? man het is een gekke situatie zo hoor..
ik ben wel benieuwd naar haar verhaal nu een paar jaar later .. wat ze te horen heeft gekregen enz..
voor een buitenstaander is het altijd lastig om dingen te begrijpen,. ik kan alleen niet begrijpen hoe je een verduisterde auto gewoon op naam kunt krijgen? jij hebt wel een deel 3 erbij dus? wrschijnlijk dus via die dikke kale oplichter (hyves foto) of degene die de auto via hem gekocht heeft? .
blijft een moeilijk verhaal hoor.. maar ben wel erg benieuwd naar de afloop hiervan... zoiezo het gekke de mevrouw zegt bij de politie te zijn geweest en de politie zou op zoek zijn naar de auto .. jij als eigenaar gaat naar de politie met de auto die ze zoeken maar je mag m weer meenemen omdat alles klopt.. dan gaat er toch ook iets niet goed? dan hadden ze kontakt moeten zoeken met de mevrouw vd auto lijkt mij? man het is een gekke situatie zo hoor..
Natuurlijk wel. Beschadigingen en diefstal.the reaper schreef:en wie zegt dat jij dan niet een of ander lul verhaal ophangt hier? als je dan toch je auto "eerlijk"gekocht hebt dan hoef je ook nergens bang voor te zijn toch?
Deel 3 was ze niet kwijt, dat was gestolen door de oplichter.
Verhaal heeft twee kanten, maar deze persoon heeft de auto te goeder trouw gekocht tot het tegendeel bewezen is. Dus de mevrouw kan en mag vooralsnog alleen boos zijn op de oplichter die de auto verkocht.
Verhaal heeft twee kanten, maar deze persoon heeft de auto te goeder trouw gekocht tot het tegendeel bewezen is. Dus de mevrouw kan en mag vooralsnog alleen boos zijn op de oplichter die de auto verkocht.
-
- Contacteer:
nieuw kenteken en een respray is de oplossing
B18FT... what else ?
-
het zal best dat deze meneer de auto "eerlijk" gekocht heeft maar het blijft een vreemd verhaal. ik ben ook erg benieuwd hoe het allemaal afloopt.. wat ik het meest vreemd vind is nog wel dat de politie zo laks reageerd als meneer met een probleemauto aankomt... papieren zijn oke dus niks aan de hand? terwijl de eigenaar vd auto nergens met zijn auto durft te komen... errug lastig!
Sja, in zo'n geval kun je alleen maar aangifte doen van laster en elke keer als zich wat voordoet hetgeen melden bij de Politie. Of ze er dan nog wat mee gaan doen is een 2de