Beste Mensen,
Ik rij een renault megane uit '96.
Ik heb mijn accu vervangen omdat deze leeg was en na opladen weer binnen 1 dag leeg was..
tevens ook het massa verdeelblok naast de accu vervangen omdat deze vol corrosie zat en er 1 zekering verrot was.
Nu alles terug gebouwd en aangesloten , gaat nog steeds de CV en startonderbreker er niet af.
Ik heb gekeken via een camera en als ik op het knopje vd sleutel druk zie je een lichtje gaan branden dus de sleutel zend wel uit.
Er zijn geen zekeringen stuk , wat zou het dan nog kunnen zijn ?
Hoop dat iemand dit weet of vaker heeft mee gemaakt , alvast bedankt.
Groeten Mike
cv en startonderbreker
-
- Contacteer:
Sleutel opnieuw inleren? Ontvanger stuk?
Laatst hadden wij een megane waar een nieuwe sleutel op moest, de oude sleutel was niet te repareren/ in te leren... Kan ook nog...
Zelf meegemaakt dat mijn megane geen plus kreeg op de onderste zekeringkast onder het dash, dit kwam ook door de corrosie naast de accu...
Krijgt ie daar wel een plusje?
Laatst hadden wij een megane waar een nieuwe sleutel op moest, de oude sleutel was niet te repareren/ in te leren... Kan ook nog...
Zelf meegemaakt dat mijn megane geen plus kreeg op de onderste zekeringkast onder het dash, dit kwam ook door de corrosie naast de accu...
Krijgt ie daar wel een plusje?
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Contacteer:
Morgen ga ik maar eens proberen de sleutel opnieuw in te leren , aangezien alles werkt ramen,radio, CV van binnenuit.
dus denk dan dat hij wel een plusje krijgt als alles werkt op de startonderbreker / cv met sleutel na..
mocht ik een nieuwe ontvanger halen zou dat gelijk moeten werken of moeten codes overgezet worden ???
dus denk dan dat hij wel een plusje krijgt als alles werkt op de startonderbreker / cv met sleutel na..
mocht ik een nieuwe ontvanger halen zou dat gelijk moeten werken of moeten codes overgezet worden ???
Batterij van de sleutel niet te zwak? 
Ik weet niet wat er allemaal op de onderste zekeringkast zit, dit was m'n eigen ervaring en had wel iets andere symptonen
De k niet dat de ontvanger direct werkt, maar daar kunnen de techneuten hier vast beter antwoord op geven?

Ik weet niet wat er allemaal op de onderste zekeringkast zit, dit was m'n eigen ervaring en had wel iets andere symptonen
De k niet dat de ontvanger direct werkt, maar daar kunnen de techneuten hier vast beter antwoord op geven?
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Contacteer:
Ik had voor de zekerheid al nieuwe batterijen in de sleutel gedaan , hij straalt nog steeds IR uit dus de sleutel zou goed moeten zijn,
vanmiddag het inleren maar eens uittesten...
vanmiddag het inleren maar eens uittesten...
-
- Contacteer:
Inleren werkt niet.
morgen maar de Renault bellen voor de NOODCODE dan kan ik naar ze toe rijden en kunnen ze hem uitlezen / computer resetten ofzo vind het nu schijt irritant worden..
morgen maar de Renault bellen voor de NOODCODE dan kan ik naar ze toe rijden en kunnen ze hem uitlezen / computer resetten ofzo vind het nu schijt irritant worden..
-
- Contacteer:
Blijkbaar moet je eerst de NOODCODE hebben om de startonderbreker eraf te halen voor je de sleutel opnieuw kan inleren handig hehe..
morgen maar even de dealer bellen en langsgaan..
iemand een idee wat die code zal kosten ?
Gr Mike
morgen maar even de dealer bellen en langsgaan..
iemand een idee wat die code zal kosten ?
Gr Mike
-
- Contacteer:
Yeah , met de noodcode de auto gestart , daarna de sleutel ingeleerd en alles werkt weer C.V. en startonderbreker via de afstandsbediening super bedankt iig voor het mee denken / helpen..
Gr Mike
Gr Mike