bedrading speakers links en achter

Post hier al je vragen over de Renault Mégane
Plaats reactie
DutchArjo
Contacteer:

mijn linker speakers (op mijn tweeter na) doen het niet (zowel voor als achter) evenals mijn rechter achterspeaker. Ik wil graag de bedrading controleren maar heb geen idee hoe de bedrading hiervan precies loopt. Wie weet dat wel en hoe kan ik dit controleren?
tutuur
Clubsponsor

Als je het uiteinde bij de speaker pakt en de stekker achter de radio kan je ze al doormeten.

1 topic is overigens wel genoeg en jezelf voorstellen houden we ook wel van :)
Martijn Kool

andere topic is verwijderd. waarschijnlijk dubbelgeklikt op submit :)
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
zipzip

Misschien ook handig om het type auto erbij te zetten? ;)
DutchArjo
Contacteer:

Bedankt,

de multiple post had waarschijnlijk te maken met een technisch foutje hier. Excuus.

Om me even voor te stellen: ik ben Arjo en ik heb een Megane II grand tour 1.5 dci. Bouwjaar eind 2004. voor zover 't wat waard is: kenteken 68-pz-gd
Ik wil hier voornamelijk gewoon mee rijden en niet echt tunen maar ik wil wel graag m'n speakers goed voor elkaar hebben. Wil er een autoradio in zetten waarmee ik ook m'n ipod kan aansluiten en bedienen en zoals gezegd: helaas doet een deel van de speakers het niet meer. Alleen ik en meer nog, mijn buurman (die toch erg handig is met auto's) kunnen het probleem maar niet vinden. De speakers deden het wel maar zijn nu dus uitgevallen. Onderweg naar het uitvallen, om het zo maar te noemen, kraakten ze eerst als ik naar rechts stuurde en als dat de lang duurde viel dus het geluid weg. Nu komt er helemaal geen geluid meer uit. Dus ik dacht dat het te maken kon hebben met bedrading en mijn stuur. Ik heb geen flauw idee hoe die bedrading loopt.

Ik hoop met hulp van jullie dit probleem op te kunnen lossen...
Plaats reactie