Misschien interessant meganemensen en anderssoortigen?:
http://www.steverinkbanden.nl/nieuws.php?id=86&list=1
Groet, Dolf
Megane RS 265 Trophy breekt Ring record
-
- Moderator
- Car: Megane
Moet hier een apart topic van komen?
Dit onderwerp is in diverse topics al onderwerp van gesprek.
Dus ik denk overbodig deze spamreclame topic

Dit onderwerp is in diverse topics al onderwerp van gesprek.
Dus ik denk overbodig deze spamreclame topic

OK daar begint het gezeik over spam weer terwijl ik jullie alleen maar attent maak op een leuk bericht.........
Ben blij dat ik nog een paar clubleden ken die wel iets positief kunnen benaderen .

Ben blij dat ik nog een paar clubleden ken die wel iets positief kunnen benaderen .
clio 2 phase 2 1.6 16v dynamique 'H&R'
-
- Moderator
- Car: Megane
Vat het nou niet verkeer op 
-
Dolf, Patrick bedoeld dat dit al uitgebreid is besproken in een ACT. waarschijnlijk in het ACT: Megane RS.dolf jans schreef:OK daar begint het gezeik over spam weer terwijl ik jullie alleen maar attent maak op een leuk bericht.........![]()
![]()
Het komt nogal bot over, maar ik weet zeker dat Patrick het met alle liefde van de wereld heeft bedoeld.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
Mwah, niet zo zwaar aan tillen Dolf. Deze info staat al veelal in diverse topics, en Patrick probeert de site gewoon zo overzichtelijk mogelijk te houden. Toch Patrick?
Wel leuk dat Steverink dat op zijn Site zet en zo hier terechtkomt, zo blijft zijn naam ook in beeld hier
.
Wel leuk dat Steverink dat op zijn Site zet en zo hier terechtkomt, zo blijft zijn naam ook in beeld hier

-
- Über-Spammer
Nu moet eigenlijk iemand van hier een Renault inelkaar schroeven die 8:05 doet 

Heb inderdaad nog even gezocht of het al niet ter sprake was gekomen hier of daar maar kon het niet vinden
Inderdaad, ik verkeer in de gelukkige omstandigheden dat ik een behoorlijk Renaultgehalte kan verwerken in onze nieuwsberichten
.
Da's een leuk aspect van mijn werk
.

Inderdaad, ik verkeer in de gelukkige omstandigheden dat ik een behoorlijk Renaultgehalte kan verwerken in onze nieuwsberichten
Da's een leuk aspect van mijn werk

clio 2 phase 2 1.6 16v dynamique 'H&R'
-
- Über-Spammer
Mijne in ieder geval nog nooitMerijn schreef:Heeft zijn blok wel eens 8 minuten aan 1 stuk gedraaid?

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Ga nou eerst die ouwe Clio maar eens afbouwen en ga dan maar eens net zo veel racen als dat ik gedaan heb met die motor. ik heb mischien problemen gehad met m'n 2.0 motor maar die 1.8 heeft mij nog nooit in de steek gelaten. ding heeft meer dan honderd ronden Ring voor z'n kiezen gehad en tientallen uren Zandvoort/Assen waarvan 1x op Assen iets langer dan 1,5uur achter elkaar, toen moest ik er af omdat de tank bijna leeg was. Doe dat maar eens na en kijk dan maar eens of er nog wat te zeuren valt.Merijn schreef:Heeft zijn blok wel eens 8 minuten aan 1 stuk gedraaid?
@Dolf, dan moet er nog iets minder dan een minuut vanaf

Die 2.0 zal straks bergop wel heel wat seconden kunnen winnen, daar donderd die 1.8 in 1x in met z'n bromfiets-koppel.