Vanmorgen jongstlede is helaas mijn clio vertrokken naar een andere oord hij zal daar bestuurd worden door een vrouwlijke bestuurder.
SNIK SNIK.
Dus ik heb geen clio16v meer
SNIK SNIK.
-
- Contacteer:
On 2002-01-26 11:08, michel-clio16v
wrote:
Vanmorgen jongstlede is helaas mijn clio vertrokken naar een andere oord hij zal daar bestuurd worden door een vrouwlijke bestuurder.
SNIK SNIK.
Sterkte met je verlies. En nu een andere Renault? Misschien een 5 gtt. Suc6 met het vinden van een passende auto.
Een Opel.... Calibra?
-
- Contacteer:
opel tigra??? Nou succes met je nieuwe rammelbak (is niet slecht bedoeld). Ik heb nog weinig opels gezien die niet rammelen. Wat voor opel is het? Toch suc6 met je nieuwe aankoop. Mazzel
Waarom niet hij is wel wat degelijker en het is tijdelijk tot ik geld bijgespaard heb voor een megane coupe.
En tijn wat lul je nu respect is everyting.
Als je alleen in rammelbakken hebt gereden zul je ook altijd wel in schtijtbakken rijden.
Laat iedereen in zijn waarden zeik jou auto toch ook niet af.!!!!!
Als je alleen in rammelbakken hebt gereden zul je ook altijd wel in schtijtbakken rijden.
Sorry tijn bedoelde iemand anders verkeerd gelzen.
Wel triest hoor dat als je een ander merk komt metten afgezeikt wordt bedankt voor de leuke teid mensen maar hier heb ik geen zin in dus alles buiten renault om is ###.
Ik vond anders die clio ook maar een ###bak anders deed ik hem niet weg mzzzzl allemaal
[ This message was edited by: Bas on 2002-01-26 19:46 ]
Wel triest hoor dat als je een ander merk komt metten afgezeikt wordt bedankt voor de leuke teid mensen maar hier heb ik geen zin in dus alles buiten renault om is ###.
Ik vond anders die clio ook maar een ###bak anders deed ik hem niet weg mzzzzl allemaal
[ This message was edited by: Bas on 2002-01-26 19:46 ]
Bedankt chris en mellow maar ik had nu deze auto op het oog en de prijs is mooi dus kan ik mooi sparen voor een megane coupe snap je.
Maar blijf jullie wel volgen
Maar blijf jullie wel volgen
On 2002-01-26 18:35, MICHEL CLIO.16V
wrote:
Ijgenlijk vond ik dit maar een ... CLUB dus gewoon een ... CLUB ben je voor renault is het goed heb je een andere bak kun je oprotten ...
MOD
Het mag allemaal wel wat minder hoor.Wat is dit nou weer voor onzin. Altijd is het een toffe gast totdat hij een Opel koopt dan kan hij opzouten? Beetje raar.
Als Michel zijn clio inruild op een Astra is het toch zijn zaak?
Elke auto heeft een gebrek.
Tuurlijk roesten opels maar dat doen Renaults ook.
Veel suc6 ermee Michel.
Als Michel zijn clio inruild op een Astra is het toch zijn zaak?
Elke auto heeft een gebrek.
Tuurlijk roesten opels maar dat doen Renaults ook.
Veel suc6 ermee Michel.
5 GT Turbo '88 GT5
[zucht].... Michel, ik vind het jammer dat je er zo over denkt. Ik hoop dat je met je nieuwe aanwinst mensen leert kennen waar je je wellicht wat meer thuis voelt.On 2002-01-26 18:35, MICHEL CLIO.16V
wrote:
Ijgenlijk vond ik dit maar een ... CLUB dus gewoon een ... CLUB ben je voor renault is het goed heb je een andere bak kun je oprotten ...
[ This message was edited by: Bas on 2002-01-26 19:20 ]
On 2002-01-26 15:46, Edwin023
wrote:
opel tigra??? Nou succes met je nieuwe rammelbak (is niet slecht bedoeld). Ik heb nog weinig opels gezien die niet rammelen. Wat voor opel is het? Toch suc6 met je nieuwe aankoop. Mazzel
Mijn GTT rammelt ook!

kut club??????,je bent toch niks verplicht?
ben er heel eerlijk in,ik lees ook niet altijd reakties wat ik graag zou willen lezen.
daar meningen en opovattingen verschillen kun je er yes op zeggen dat er eens een momentje komt dat je ff een stoot voor je hoofd krijgt in de figuurlijke zin gesproken.
gewoon als volwassene mee omgaan of de boel laten voor wat het is.
ga je nou niet lopen leegsch..ten hier,daar heb je niks aan.
ik vindt de astra persoonlijk ook een hele mooie auto,liefst in het antresiet 16v uitvoering.succes met je nieuwe aanwinst
ben er heel eerlijk in,ik lees ook niet altijd reakties wat ik graag zou willen lezen.
daar meningen en opovattingen verschillen kun je er yes op zeggen dat er eens een momentje komt dat je ff een stoot voor je hoofd krijgt in de figuurlijke zin gesproken.
gewoon als volwassene mee omgaan of de boel laten voor wat het is.
ga je nou niet lopen leegsch..ten hier,daar heb je niks aan.
ik vindt de astra persoonlijk ook een hele mooie auto,liefst in het antresiet 16v uitvoering.succes met je nieuwe aanwinst
Wat zien ik? werd mijn naam ijdel gebruikt? 
michel succes met de astra hoor. Maar wat ik me nu afvraag, ga je daar nu NOS op zetten of zit dat er al op of ga je die tweedde set nu ook verkopen?

michel succes met de astra hoor. Maar wat ik me nu afvraag, ga je daar nu NOS op zetten of zit dat er al op of ga je die tweedde set nu ook verkopen?
-
On 2002-01-26 16:45, michel-clio16v
wrote:
Waarom niet hij is wel wat degelijker en het is tijdelijk tot ik geld bijgespaard heb voor een megane coupe.
?????? drie strikes out?!