(ook geplaatst in RTC.Leden.Mededelingen en NL.Meeting)
Beste leden en forumbezoekers,
Zoals ik tijdens de laatste Algemene Leden Vergadering heb aangekondigd, leg ik mijn bestuursfunctie met ingang van heden neer.
De openingsmeeting 2011 was de laatste meeting voor mij in de functie van meeting coördinator.
Ook voor mijn beide neven Arno en Mark van Nierop was de openingsmeeting 2011 hun 'laatste wapenfeit' als leden van de meeting commissie.
De functie meeting coördinator is dus per heden vacant, maar of en hoe deze functie weer wordt ingevuld, ligt in de handen van de overige bestuursleden. Onze kersverse voorzitter en vice-voorzitter Hessel Swarte en Riël Notermans hebben hier bepaalde frisse ideeën over die nadere uitwerking behoeven.
Willem-Jan van der Vegte en Anthony blijven als enige over als leden van de meeting commissie. Anthony is daarbij met name belast met het maken van de flyers en geeft algehele technische ondersteuning.
Sinds 2007 zwerf ik rond bij deze fantastisch gezellige club, waarbij ik in 2009 tot het bestuur ben toegetreden.
Deze club verdient het om 'in the picture' te staan en we hebben met 3 knallers van openingsmeetings én een drukbezochte afsluitmeeting 2009 er hopelijk aan bijgedragen dat de RTC weer op de kaart staat!
Zoals ik al zei, het bestuur zal jullie nader informeren over hoe de functies worden ingevuld.
Penningmeester Gabri van der Veen en Willem-Jan van der Vegte hebben al een prachtige 2-daagse meeting voorbereid in de vorm van de Elfstedentocht. De opkomst maakt het succes van een meeting, dus check je agenda en geef je op voor deze puzzeltochtmeeting, waarbij ook nog prijzen te winnen zijn!
Groeten en tot ziens!
Willeon de Zoete
Aftreden Willeon de Zoete als bestuurslid (meeting coörd.)
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Willeon, Arno en Mark, enorm bedankt voor de leuke en goede samenwerking van de afgelopen jaren 

-
Steven schreef:Cheers mate!
Sms: Willy off, naar 0909-RTC10J...

Uiteraard ook veel dank aan mark en arno!
Jullie allemaal!
Jullie allemaal!
-
Heren bedankt voor de inzet!!! Jullie hebben elke keer weer een mooi meeting neergezet!!