Alle RTCers: onderzoek tbv studie invullen aub
Beste RTCers,
voor mijn HBO Small Business en Retail Management is het dit moduul de bedoeling om oa een fieldresearch gedeelte te doen. Ik schrijf een onderzoeksrapport waarin de klant centraal staat van je organisatie.
Omdat ik bij TNT Post werk en wij niet echt een retail organisatie zijn, maar meer een logistieke, gaat mijn rapport over Autodealers en hun klanten. Het gaat onder meer over klantgroepen, klantsegmentatie, beïnvloeden van consumentengedrag etc.
Een onderdeel van dat rapport is ook een enquete of interview. Ik heb dus een kort onderzoek in elkaar gedraaid over servicegerichtheid van de Nederlandse autodealers.
Mijn vraag is of een ieder dit zou willen invullen, zodat ik de gegevens kan gebruiken voor mijn rapport.
De link naar de enquete is:
http://www.thesistools.com/web/?id=174792
Het invullen zal slechts een paar minuten duren. Alvast bedankt!
**moderators: kan deze een paar weken sticky?**
voor mijn HBO Small Business en Retail Management is het dit moduul de bedoeling om oa een fieldresearch gedeelte te doen. Ik schrijf een onderzoeksrapport waarin de klant centraal staat van je organisatie.
Omdat ik bij TNT Post werk en wij niet echt een retail organisatie zijn, maar meer een logistieke, gaat mijn rapport over Autodealers en hun klanten. Het gaat onder meer over klantgroepen, klantsegmentatie, beïnvloeden van consumentengedrag etc.
Een onderdeel van dat rapport is ook een enquete of interview. Ik heb dus een kort onderzoek in elkaar gedraaid over servicegerichtheid van de Nederlandse autodealers.
Mijn vraag is of een ieder dit zou willen invullen, zodat ik de gegevens kan gebruiken voor mijn rapport.
De link naar de enquete is:
http://www.thesistools.com/web/?id=174792
Het invullen zal slechts een paar minuten duren. Alvast bedankt!
**moderators: kan deze een paar weken sticky?**
Laatst gewijzigd door -Ray- op vr 11 feb 2011 21:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Immer wieder die verdammte Holländer
Klopt, heb de top 10 meest verkochtte auto's gepakt van 2010, daar stond BMW niet tussen.
Thnx
Thnx

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Heb 'm ook maar even ingevuld.

Done
Verander de 1e zin nog even met een hoofdletter:

Ps, mijn merk stond er ook niet bijdit is een onderzoek naar servicegerichtheid van de Nederlandse autodealers.

Ingevuld! 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
done 

-
brabant heeft ook zn steun gegeven
stelde niet echt veel voor..

stelde niet echt veel voor..
*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*
check, had de intro al veranderd maar nog niet gepubliceerd. thnx voor de tipJeroen schreef:Done![]()
Ps, mijn merk stond er ook niet bijdit is een onderzoek naar servicegerichtheid van de Nederlandse autodealers.
inderdaad, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan. het gaat om hoe je de output gebruikt, dus zo uitgebreid hoeft het ook niet te zijn. de lat zal aan het einde wel een stukkie hoger gelegd zijnTom schreef:ook maar even ingevuld![]()
Wel een beetje summier onderzoek Ray. Even met SPSS een paar grafieken in elkaar flansen en klaar is Ray

ps: ervaring met SPSS?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ingevuld, alleeen bij sommige vragen zouden meer opties mogelijk moeten zijn 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
Als bijna ex. sbrm-er uiteraard je onderzoek ingevuld. Hoe lang moet je nog? 

Mijn vennoot runt http://vragenlijst.org, daar is wel wat ervaring met SPSS als je wat wil weten?
dit is het eerste jaar van de 2. doe de duale versie naast m'n werk. kan wel verder naar jaar 3 en 4, maar eerst maar eens de eerste 2 zien te overleven.... is al pittig genoeg in de combi werk-privé-studieChristiaan schreef:Als bijna ex. sbrm-er uiteraard je onderzoek ingevuld. Hoe lang moet je nog?
moeilijk, valt mee. wel veel werk, en de grootste blokkade is om na 10 jaar weer in de boeken te duiken naast je gezin en je werk. wou dat een week 4 dagen meer hadVos schreef:done...
Moeilijke opleiding ?? Hoeveel jaar duurt de opleiding??

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
jij hebt dan ook andere hobby's die heel veel tijd kosten 
nee helemaal mee eens, groot respect

nee helemaal mee eens, groot respect

-
Respect inderdaad! ff doorzetten dan vliegen die twee jaar ook weer voorbij-Ray- schreef:dit is het eerste jaar van de 2. doe de duale versie naast m'n werk. kan wel verder naar jaar 3 en 4, maar eerst maar eens de eerste 2 zien te overleven.... is al pittig genoeg in de combi werk-privé-studieChristiaan schreef:Als bijna ex. sbrm-er uiteraard je onderzoek ingevuld. Hoe lang moet je nog?
Ik weet hoe lastig studeren kan zijn naast je werk. Ik ben nu ook al weer een half jaar langer bezig met afstuderen omdat ik fulltime werk. Gelukkig is het eind in zicht

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Geregeld!.
als geen ander weet ik hoe zwaar het na een aantal jaar een studie opnieuw icm met werk kan zijn, dus graag gedaan Ray
als geen ander weet ik hoe zwaar het na een aantal jaar een studie opnieuw icm met werk kan zijn, dus graag gedaan Ray

Project: GTT Blue Sport
-
Als ik een topic aanmaak met de titel:
Alle RTC-ers: graag €10 euro storten op mijn rekening aub!
zal het dan ook werken?
heb het wel ff ingevuld trouwens
Alle RTC-ers: graag €10 euro storten op mijn rekening aub!
zal het dan ook werken?
heb het wel ff ingevuld trouwens

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Dit betekend dus wel dat je dan een HBO papiertje hebt?? Waarom heb je voor small business gekozen??-Ray- schreef:moeilijk, valt mee. wel veel werk, en de grootste blokkade is om na 10 jaar weer in de boeken te duiken naast je gezin en je werk. wou dat een week 4 dagen meer hadVos schreef:done...
Moeilijke opleiding ?? Hoeveel jaar duurt de opleiding??
het is een associate degree, en je kan daarna eventueel verder voor je 3e en 4e jaar. Deze opleiding is mij aangeboden door me werk, alles wordt nog betaald ook!
*kick*
-
- Über-Spammer
aub 

-Ray- wrote:
ps: ervaring met SPSS?
jep, maar alweer een paar jaar geleden. Weet er denk ik niet meer al te veel van
Vice
Voorzitter
Posts per day: 8.45
Car: 5 GT Turbo
Posted: 12 Feb 2011 13:53 (RTC Member) Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
Mijn vennoot runt http://vragenlijst.org, daar is wel wat ervaring met SPSS als je wat wil weten?