Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
RickGT TURBO
Berichten: 1577
Lid geworden op: ma 21 jan 2002 0:00
Locatie: Utrecht... garage in Portengen....
Contacteer:

Hoe heeft iedereen hier z'n auto verlaagt? Heeft iedereen ook andere schokbrekers genomen? Of gewoon de veren wat aangespannen?
En wat heeft het gekost?
Chrisv
Berichten: 1295
Lid geworden op: ma 18 jun 2001 0:00
Locatie: Noord Brabant (Sint Anthonis) 2 x GTT Ph2 '88

Zoek ff in het forum, er zijn al een aantal topics hierover daarin kun je vast de antwoorden vinden
dennis16v
Berichten: 937
Lid geworden op: ma 9 jul 2001 0:00
Locatie: plaggehut 3

denk dat de meeste wel verlagingsveren dr onder heeft zitten ja.
een aantal zullen wat meer gespendeerd hebben om ook een set veerpoten te vervangen voor een setje sporters
RickGT TURBO
Berichten: 1577
Lid geworden op: ma 21 jan 2002 0:00
Locatie: Utrecht... garage in Portengen....
Contacteer:

Dank je Spookie. Zal ik zeker even doen.
Nick (germanstyle)
Berichten: 1898
Lid geworden op: zo 13 mei 2001 0:00

Ok de meesten zullen wel alleen veren hebben, maar de regel is meestal:
- <4cm verlaging hoef je alleen maar veren te nemen
- >4cm verlaging is het aan te bevelen om veren en dempers te nemen, dit ivm met spanning die op je dempers komen te staan. Je krijgt dan ook een minder goed weggedrag
Goof
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 19 mar 2001 0:00
Locatie: Den Haag

Heb mijn GT in eerste instantie verlaagd met alleen andere veren.
Daarna kwam ik tot de conlclusie dat de schokbrekers toch echt aan hun einde waren.
Inmiddels heb ik (sinds kort) gele Koni's rondom. Erg tevreden over :smile::smile:
Plaats reactie