Hallo,
Ik zit met een aantal problemen..
Ik heb namelijk een kilometerteller, snelheidsmeter en een dagteller die niet werken.
Mijn binnenverlichting werkt niet. Zekering is niet kapot, althans, als het die zekering is zoals ie op het plaatje staat..
En ik heb net mijn kofferklep omgewisseld voor een nieuwe met spoiler. Nu werken alle lampjes, behalve de 3e remlicht..
Nu heb ik de oude van die andere klep afgehaald, en op die nieuwe gezet, maar helaas zonder resultaat.
Kunnen jullie mij helpen!?
Alvast bedankt.
Marcel
Een aantal probleempjes
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Oeps, vergeten.. Een Renault Megane Coupe 2.0 1996.
-
- Über-Spammer
Je tellerkabel kan de boosdoener zijn voor je probleem met kmh/afstand/dagteller.
Binnenverlichting: lampje gecontroleerd? Brand het bij geen enkele stand?
Heb je de kabelboom van de achterklep doorgemeten, dus met name of je spanning krijgt op de kabelboom bij je 3e remlicht?
Binnenverlichting: lampje gecontroleerd? Brand het bij geen enkele stand?
Heb je de kabelboom van de achterklep doorgemeten, dus met name of je spanning krijgt op de kabelboom bij je 3e remlicht?
-
- Contacteer:
Het problemen met die tellers is juist dat ze de ene keer wel werken, en de andere keer gewoon helemaal niet.. Kan het dan nog aan de tellerkabel liggen?
Het probleem met de binnenverlichting is dat zowel het 'normale' lampje als het leeslampje het beide niet doen. De verlichting bij de achterbank werkt wel gewoon..
Ik heb de kabelboom van die oude achterklep er af gehaald, en vervolgens aan de doorgeknipte kabels van die andere kofferklep gemaakt. Die 3e remlicht deed het bij mijn oude kofferklep wel, maar bij de nieuwe niet.. Toen heb ik dus die hele zooi van die oude overgezet naar de nieuwe, maar zonder resultaat. Maar ik kan het uiteraard altijd even doormeten.
Bedankt in iedergeval!
Het probleem met de binnenverlichting is dat zowel het 'normale' lampje als het leeslampje het beide niet doen. De verlichting bij de achterbank werkt wel gewoon..
Ik heb de kabelboom van die oude achterklep er af gehaald, en vervolgens aan de doorgeknipte kabels van die andere kofferklep gemaakt. Die 3e remlicht deed het bij mijn oude kofferklep wel, maar bij de nieuwe niet.. Toen heb ik dus die hele zooi van die oude overgezet naar de nieuwe, maar zonder resultaat. Maar ik kan het uiteraard altijd even doormeten.
Bedankt in iedergeval!
-
- Über-Spammer
Je zou aan de achterkant van je tellerbak eens kunnen kijken of de kabel er goed inzit, net als bij je versnellingsbak. Ik heb wel eens gezien dat het kunststoffen deel in de versnellingsbak slecht word, waardoor je tellerkabel niet (altijd) draait.
Voor de andere zaken, doormeten is de oplossing.
Voor de andere zaken, doormeten is de oplossing.