Hoi allemaal
Ik heb een vraagje, ik heb een megane coupe cabrio 1.6l en ik wil er een vouwwagen mee trekken, dus heb ik een trekhaak nodig.
weet iemand of dit mogelijk is?
dit is em:
[img]http://lp1.pinkbike.com/p4pb5524942/p4pb5524942.jpg[/img]
[img]http://lp1.pinkbike.com/p4pb5524939/p4pb5524939.jpg[/img]
Dennis
megane coupe cabrio trekhaak?
Op mijn coupé is dit gewoon mogelijk. Echter zou je ergens een trekhaak + de daarbij horende ophanging vandaan moeten halen. (Bij een sloop bedrijf oid.)
En dan moet je ook een stekker + Snoer regelen. Deze dien je zelf door te verbinden met je achterlichten. (Heb dit zelf ook gedaan voor mijn vakantie.)
Echter heb ik de stekker op een plankje geschroefd en deze met ty wraps aan de trek-haak- stang gemonteerd. Het was "slechts voor de vakantie".
Naar mijn weten moet dit geen problemen opleveren.
En dan moet je ook een stekker + Snoer regelen. Deze dien je zelf door te verbinden met je achterlichten. (Heb dit zelf ook gedaan voor mijn vakantie.)
Echter heb ik de stekker op een plankje geschroefd en deze met ty wraps aan de trek-haak- stang gemonteerd. Het was "slechts voor de vakantie".
Naar mijn weten moet dit geen problemen opleveren.
-
dat zeg ik je niet na steven, een cabrio is namelijk langer dan een coupe. of nu de overhang achter of de wielbasis groter is weet ik niet, maar ik denk niet dat zomaar gaat.Steven schreef:Zo'n ding is officieel niet leverbaar voor een cabrio toch? Die van een normale coupe zal ongetwijfeld wel passen, dus die moet je hebben.
Zo zal Shandro het ook gedaan hebben.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Nou dan moet Shandro even vertellen hoe hij het heeft gedaan?
De overhang van een cabrio is zeker groter niet? Dan ist wel even spannend ja. Weet iig wel dat die dingen slecht of niet geleverd zijn?
Edit: ah ik zie dat Shandro een normale coupe heeft, dan houd het volgens mij gewoon op?
De overhang van een cabrio is zeker groter niet? Dan ist wel even spannend ja. Weet iig wel dat die dingen slecht of niet geleverd zijn?
Edit: ah ik zie dat Shandro een normale coupe heeft, dan houd het volgens mij gewoon op?
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
ik heb wel eens gehoord dat de cabrio 10 cm langer is aan de achterkant. 
Project: GTT Blue Sport
-
ik ook, gelezen zelfsGerald schreef:ik heb wel eens gehoord dat de cabrio 10 cm langer is aan de achterkant.

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl