Hallo,
Ik ben Sjoerd. Ik studeer in eindhoven aan de TU, en ik doe nu een afstudeer opdracht wat voor velen tuners een nachmerie is, namelijk hybride aandrijflijnen.
Ik heb sinds enige tijd een Renault megane in handen (een 1.6e uit 1998). Een kort verhaal daarover. Hij was een een bevriend stel maar ze deden hem weg omdat de koppakking kapot was. Ze kregen er zo weinig voor dat ik hem over heb genomen (samen met een vriend). Met wat beperkte sleutel ervaring zijn we maar aan de klus begonnen (hoe moeilijk kan het zijn (met een haynes manual)). En, inderdaad, hoe moeilijk kan het zijn. We zijn best lang bezig geweest, maar echt moeilijk was het niet. Het was de bedoeling om hem op te knappen en te verkopen, nu blijken die dingen geen ruk waard te zijn.
Inmiddels rij ik er al een tijdje in rond. Ik heb mijn volvo 440 verkocht en de megane is voor de komende tijd de auto waar ik mee mag rond rijden.
Nu wil ik een expirimentje doen met deze megane, en daar heb ik wat informatie en kennis voor nodig. Vandaar het aanmelden op dit forum.
Even voorstellen
Een paar, ik zal ze morgen is toevoegen. Het meest opvallende was dat het koelwater extreem smerig was. Niet alleen donker van kleur (olie ect) maar er zaten ook stukjes is. Het leek wel koelwater met een soort koffiedrap. Inmiddels lijkt die rotzooi er rijdelijk uit te zijn. Maar zoals gezegd, ik zal morgen de foto's plaatsen.Hessel schreef:welkom dan hier!, enne heb je nog![]()
van je sleutel avontuur?