allen..
gezien er de laatste tijd teveel mensen rijden met het renault sport logo (1.6jes en zelfs diesels)
gaan ze van mijn RS af!
ik had de letters "megane" er al afgehaald, en vandeweek ook de "elf" en "scm alarm" eraf gehaald..
het renault sport logo is de volgende die aan de beurt is..
tot zover geen probleem (buiten die rot foam/lijm, en dat ik met korrel 3000 me kofferbak kon schuren omdat er nog steeds megane te lezen was onder een bepaalde hoek)
anyhow.. hij moet dus zo (special thnx to tim van carclean die deze shop heeft gemaakt)
[img]http://media.carclean.nl/img/forum/megane.jpg[/img]
maar dan zit ik nog met het glimmende renault logo (diamond) ding..
iemand enig idee hoe ik die er (tijdelijk) afkrijg?
en hoe ik hem ook van de voorkant er (tijdelijk) afkrijg..
plan is om ze te gaan bekleden met een laagje carbon folie..
iig alvast bedankt voor de hulp..
ook is het mischien wel leuk om te weten of jullie het:
mooi vinden, zo een kale kont.
helemaal niks, en zonde e.d.
logos eraf!!
vindt het wel netjes zo. maar lijm resten verwijderen met schuurpapier? lampen olie schijnt trouwens ook goed te werken.
-
Haal je dan ook de Renault Sport badges op je deuren eraf ?

Moet toegeven dat ik eigenlijk ook de badge's aan de achterkant (in het algemeen) nooit kan waarderen, maar in het geval van de RS vind ik het wel een mooie toegevoegde waarde. Op de Cliko heb ik ze ook laten zitten.
Je zou de binnenbekleding van de achterklep af kunnen pakken, kijken of je er dan bij kan komen (/kan zien hoe die bevestigd zit)

Moet toegeven dat ik eigenlijk ook de badge's aan de achterkant (in het algemeen) nooit kan waarderen, maar in het geval van de RS vind ik het wel een mooie toegevoegde waarde. Op de Cliko heb ik ze ook laten zitten.
Je zou de binnenbekleding van de achterklep af kunnen pakken, kijken of je er dan bij kan komen (/kan zien hoe die bevestigd zit)
iedereen plakt tegenwoordig renault sport op zijn 1.4 / 1.6 en zelfs diesel stations heb ik ermee gezien..
dan heeft het voor mij geen toegevoegde waarde!
renault sport gaat er gewoon af..
lijmresten weg gehaald met meguiars super degreaser en een doek..
daarna de afdrukken weg gepolijst, de megane letters stonden echt in de lak gedrukt, die heb ik dus geschuurd met korrel 3000 voor het polijsten..
is echt onzichtbaar weg nu..
had al bericht van een renault garage eigenaar..
achter logo zit met pinnetjes. deze zijn te vinden achter de kofferbekleding.
het diamandje in de voorbumper zit geschroefd, en om die eraf te halen, dien je de bumper te verwijderen, die blijft dus nog heel ff zitten..
de deur renault sport logo eraf is mischien wel een idee ja! ook gewoon carbon folie-en!! iemand een idee hoe die eraf te krijgen is?
@ericon.. oo god jij ook hier:D
hahaha ouwe poetser
dan heeft het voor mij geen toegevoegde waarde!
renault sport gaat er gewoon af..
lijmresten weg gehaald met meguiars super degreaser en een doek..
daarna de afdrukken weg gepolijst, de megane letters stonden echt in de lak gedrukt, die heb ik dus geschuurd met korrel 3000 voor het polijsten..
is echt onzichtbaar weg nu..
had al bericht van een renault garage eigenaar..
achter logo zit met pinnetjes. deze zijn te vinden achter de kofferbekleding.
het diamandje in de voorbumper zit geschroefd, en om die eraf te halen, dien je de bumper te verwijderen, die blijft dus nog heel ff zitten..
de deur renault sport logo eraf is mischien wel een idee ja! ook gewoon carbon folie-en!! iemand een idee hoe die eraf te krijgen is?
@ericon.. oo god jij ook hier:D
hahaha ouwe poetser

-
Er staat op het forum van de Megane Club nog een "how-to" om die badge's bij de sierstrips op je deuren te verwijderen. Er waren er daar een aantal die de 1.6 badge hadden vervangen voor de Renault Sport badge, dus ze kunnen je sowieso verder helpen.
Zo uit mijn hoofd zit er een bout in je deur (afgeschermd met een kunstof dopje) en de rest zit geklikt. Maar 100% zeker weten doe ik het niet.
Je kan de badge eventueel ook in het carbon kopen zie ik net
http://streamlinecarbon.com/v2/products ... or-badges/
(misschien dat bij deze badge's ook een montage handleiding zit, dan ben je gelijk klaar
)
Zo uit mijn hoofd zit er een bout in je deur (afgeschermd met een kunstof dopje) en de rest zit geklikt. Maar 100% zeker weten doe ik het niet.
Je kan de badge eventueel ook in het carbon kopen zie ik net
http://streamlinecarbon.com/v2/products ... or-badges/
(misschien dat bij deze badge's ook een montage handleiding zit, dan ben je gelijk klaar
-
- Car: R19.R
Gewoon vervangen voor 1.6 badges, doe je het lekker andersom 
me broertje heeft een 1.6 16v megane 2..
wel een idee indd om gewoon einddemper van de rs af te slopen, en er een standaard achterbumper op zetten..
voorbumper gaat hem niet helemaal worden, gezien de intercooler e.d.
ik ga wel ff kieken voor een stukje carbon folie, is een stuk goedkoper!
wel een idee indd om gewoon einddemper van de rs af te slopen, en er een standaard achterbumper op zetten..
voorbumper gaat hem niet helemaal worden, gezien de intercooler e.d.
ik ga wel ff kieken voor een stukje carbon folie, is een stuk goedkoper!