[Clio16v] Roest + APK

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
bassie112

Ff een kort vraagje. Op onderstaande afbeelding is te zien dat er een gat geroest is net achter het linker voorwiel. Het ziet er op de foto is erger uit dan het in werkelijkheid is, maar toch...

Is dit gat nog steeds de dorpel? En gaat dit APK afkeur zijn of enkel een aantekening?

[img]http://img267.imageshack.us/img267/2655/20100529019.th.jpg[/img]
Jean-Paul-S
Über-Spammer

Hoelang wil je nog met de Clio rijden? Als je er niet meer tig jaar mee hoeft te rijden kun je er een plaat overheen lassen en even afsoppen met bodyschutz :p

Dit is trouwens wel een gevalletje afkeur ja :)
bassie112

Jean-Paul-S schreef:Hoelang wil je nog met de Clio rijden? Als je er niet meer tig jaar mee hoeft te rijden kun je er een plaat overheen lassen en even afsoppen met bodyschutz :p

Dit is trouwens wel een gevalletje afkeur ja :)
Nou geen jaren meer denk ik dus een plaatje is voor mijzelf wel genoeg, maar weet niet of de apk keurmeester daar tevreden mee is 8). Is dit trouwens nog de dorpel of is dit een ander onderdeel?
Jean-Paul-S
Über-Spammer

Ik noem het zelf krikpunt, hoe het hoort te heten mag iemand anders vertellen :p
canonballman

Als je het goed last is het apk goedkeur. Als je dat plaatje maar met een paar puntjes vast last is het afkeur.

Voor het laswerk zijn regels voor, weet de keurmeester te vertellen.

Als je het rondom compleet af last is het zeker goed, maar je mag ook met punten of rupsen doen, maar het tussenliggende stuk mag maar maximaal 1 of 2 cm zijn (ik weet dus zo niet de exacte waarde), maar als je toch bezig bent met een lasapparaat, bak je hem gewoon rondom goed vast....
bassie112

canonballman schreef:Als je het goed last is het apk goedkeur. Als je dat plaatje maar met een paar puntjes vast last is het afkeur.

Voor het laswerk zijn regels voor, weet de keurmeester te vertellen.

Als je het rondom compleet af last is het zeker goed, maar je mag ook met punten of rupsen doen, maar het tussenliggende stuk mag maar maximaal 1 of 2 cm zijn (ik weet dus zo niet de exacte waarde), maar als je toch bezig bent met een lasapparaat, bak je hem gewoon rondom goed vast....
Ik ken wel iemand die restauratiewerk doet en dus ook de apk eisen weet. Binnekort helpt hij mij even mee met het lassen dus dan komt het wel goed (Y).
Plaats reactie