Wat voor schroefset ken ik onder de rsi douwen?? Aangezien ik op internet bij K-tec enz. sets zie met of 54mm of 52mm steek tussen de gaten bij je fusee...
En mijn spatborden randen zijn verroest, ik wil er zelf nieuwe in lassen. Maar wat moet ik dan hebben? Moet ik dan helemaal zo'n paneel bestellen die tot ergens halverwege het achterraam door loopt of ken je gewoon een klein randje bestellen om erin te lassen?
En als laatste.... Ik ga ergens rond juni/juli de turbo erop bouwen.... Ik wil gewoon op ongeveer 0,3 bar gaan rijden. Word dus turbo erop en intercooler en dumpvalve en pas voor de rest niets aan.... Maar dan moet ook gelijk de koppeling vervangen. Als ik dan dus bij me vliegwiel ken wil ik die eerst af laten draaien. Hoeveel ken je daarvan afhalen? Zodat hij dus feller word maar ook nog goed blijft lopen? En wat zouden jullie als olie toevoer en afvoer pakken?
Ik heb gehoord dat er ergens achterop je blok al een toevoer moet zitten van de pomp af? Of moet ik zo'n blokje kopen wat je achter je oliefilter erop schroeft?
En zal dan een oliekoeler ook geen overbodige luxe zijn?
Dat was wel weer ff zo'n beetje

Groetjes jeff.