Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Michel S.
Contacteer:

Aloha,

Ik was aan het denken om op mijn 5 GT Turbo stuurbekrachtiging te maken. Nu weet ik dat dat van een clio erin past. Maar ik heb iemand horen zeggen dat die van een clio niet met een pomp werkt die aangedreven wordt door een snaar, maar door een elektricsche pomp. Weet iemand hier meer over en kan iemand mij meer daarover vertellen.

dankje

mzzl
bruno @af
Contacteer:

Het is inderdaad waar dat de clio-stuurbekrachtiging met een elektrische pomp werkt ! Ik moet zeggen, in de tijd dat ik bij de renault-dealer werkzaam was als mekanieker heb ik er zo vele vervangen ... Oppassen met tweedehandsonderdelen dus !

Ik denk persoonlijk dat het geen sinecure zal zijn om de pomp (die toch een redelijke omvang heeft) een plaatsje te bedelen in het toch reeds overvolle motorkompartiment van de GTT ...
Succes !:wink:

Bruno
Roy
Moderator

Stuurbekrachtiging? Boven de 200 krijg je het vanzelf :lol:. Maar waarom wil je stuurbekrachtiging? Je mag toch wel een beetje werken in je 5gtt? mzzl
Michel S.
Contacteer:

Stuurbekrachtiging vindt ik wel relaxed. Ik moet namelijk vrij hard hengsten aan dat stuur wanneer die stilstaat(fileparkeren enzo). Normaal heb ik daar geen problemen mee, maar ongeveer 4 dagen geleden heb ik me mijn linkerarm/schouder flink geblesseerd met file parkeren. Het is al de 2de keer dat ik me dat gewricht een beetje om zeep help door fileparkeren, en fijn is dat niet. En stuurbekrachtiging op een 5 is wel weer heel leuk dacht ik zo.
Groetjes
Michel S.
Contacteer:

oh ja

heeft iemand misschien zo een huis liggen met pomp slangen enz. laat me dan effe weten hoeveel het moet kosten.

Groetjes
cliodiesel

succes de meeste zoals bruno al zegt zijn naar de klote. dat geld op slopen. ik raad je aan om nieuwe te kopen.

patrick
turbo5

Als je zonodig stuurbekrachtiging wil waarom heb je dan een Gt gekocht Had een Baccara gekocht!! Dan heb je wel stuurbekrachtiging maar geen power!!!
Michel S.
Contacteer:

Ik wil niet persee stuurbekrachtiging. Ik wil persee power, maar zoals ik al poste. ik heb mijn arm/schouder nu voor de 2de keer verrekt met fileparkeren, dus stuurbekrachtiging zou wel makkelijk zijn. Maar als het niet gaat, boeit het mij ook niet.

Mzzl
Plaats reactie