Ik ben Natascha, 24 jaar en sinds vd week de trotse eigenaresse van een Twingo uit 1995.
We zijn daar aangekomen via de garage waar mijn man werkt (een renault dealer), binnengekomen met koelvloeistoflekkage (en niet te weinig ook).
Mensen zagen het niet zitten om dit te repareren en wilden de auto niet meer.
En tjah, wij wel!
Koppakking vervangen en rotor en verdeelkap (liep ook slecht), kleppen opnieuw ingeschuurd en gesteld... et voilà! ik heb een leuk autootje!
Zitten al zijskirts op, alleen niet netjes gemonteerd, dus dit gaan we zsm aanpakken.
En er zit een aardige uitlaat onder (van FK)

Van een sloopregeling clio de lichtmetalen velgen af kunnen halen, zodat het er voorlopig toch alvast wat sportiever eruit ziet.
De komende tijd zullen we dus veelal gebruiken om het wagentje netjes te maken, alles netjes te monteren, aan te passen en zorgen dat hij soepel loopt.
Morgen gaat er een nieuwe koppeling op, die is ook aardig op zijn eind.
In het verleden hebben we een 5 GT Turbo gehad en een Clio 16v, hier was het ook al de bedoeling mee om er wat van te gaan maken, maar dit is door diverse omstandigheden er nooit van gekomen, tot onze spijt.
Nu alles in rustiger vaarwater is en we dit bakkie op de kop hebben kunnen tikken, willen we hier toch wel wat leuks van gaan maken.
Mochten jullie nog vragen hebben, hoor ik het graag!
Groetjes,
Natascha