heb mijn join de cullasse ongeveer 15 maand geleden vervangen
maar heb vandaag terug gemerkt dat die weer koelvloeistoef langs de uitlaat weer uitgooit
hoe kan da? heb er ongeveer 17500 km mee gemaakt
heb die met origenele druk ingereden en heb na 7maand verhoogd naar 0.9 en groep A carb opgezet
heb wel een dikke koppaking gestoken een 1.9mm dus daaran zal da niet liggen
mvg angelo
joint de cullasse r5 gtt
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
toevallig geen slang lek?
Project: GTT Blue Sport
nee die zijn allemaal even oud
er komt alleen uit de uitlaat en nergens anders.
heb altijd beetje last gehad van condens
maar heb potje vol gedaan 1week geleden en vandaag stond die half vol
maar als ik die stop terg opendoe komt die terug op de plaats hoe ik die heb gevult
er komt alleen uit de uitlaat en nergens anders.
heb altijd beetje last gehad van condens
maar heb potje vol gedaan 1week geleden en vandaag stond die half vol
maar als ik die stop terg opendoe komt die terug op de plaats hoe ik die heb gevult
misschien je kop niet helemaal fris meer?
Of koppakking weer kapot
Of kop gescheurd
Kop moet er toch weer vanaf, en kijken wat de oorzaak is. Pingelen wellicht?
Of kop gescheurd
Kop moet er toch weer vanaf, en kijken wat de oorzaak is. Pingelen wellicht?
nix aan de hand zo te lezen. met warme motor staat het water pijl altijd lager he vanwege de druk door de warmte.
beter ontluchten en waterdamp komt bij koude motor altijd wat extreem uit de uitlaat bij een gt
gewoon eerst lekker gaan rijden, en als de waterpijl met koude motor ook lager staat is er pas wat aan de hand.
beter ontluchten en waterdamp komt bij koude motor altijd wat extreem uit de uitlaat bij een gt
gewoon eerst lekker gaan rijden, en als de waterpijl met koude motor ook lager staat is er pas wat aan de hand.
ja dat doet hij ook echt. een gt,
en de bovenste slang van de radiator kan wat samen knijpen bij een koude motor door een beetje onderdruk door de koude water systeem en omdat de onderste slang wel aan gezogen wordt door de pomp. Orgineel hoord er ook een spiraal in volgens mij maar die heb ik nog nooit gezien.
waarom denk je dat er koelvloeistof uit de uitlaat komt? als dat zo is dan moet er zeker een slang gaan ploffen om dat er dan ook uitlaatgas in de water circuit kan komen. en dan heb je ook zeker een plons water in je olie.
dus ik denk dat er niets aan de hand is.
eerst maar weer eens klepjes gaan stellen. 
en de bovenste slang van de radiator kan wat samen knijpen bij een koude motor door een beetje onderdruk door de koude water systeem en omdat de onderste slang wel aan gezogen wordt door de pomp. Orgineel hoord er ook een spiraal in volgens mij maar die heb ik nog nooit gezien.
waarom denk je dat er koelvloeistof uit de uitlaat komt? als dat zo is dan moet er zeker een slang gaan ploffen om dat er dan ook uitlaatgas in de water circuit kan komen. en dan heb je ook zeker een plons water in je olie.
dus ik denk dat er niets aan de hand is.