Het had afgelopen week nogal geregend en ik zag wel dat er rechtsonder bij de bijrijdersstoel een natte plek was maar ik had niet gemerkt dat de blower het begeven had. Nu had ik dat ding al een keer vervangen (geen goedkoop spul: €200,- en dan nog zelf inbouwen) Ik heb het vermoeden dat de blower door het vocht de geest heeft gegeven. Weet iemand hoe de boel boven de blower in elkaar zit? Je komt er zo moeilijk bij, en ziet het verrekte slecht.
Ik ben een beetje radeloos, dit is niet leuk meer.
lekkage en kapotte blower
-
- Moderator
- Car: MB
is het water of koelvloeistof? Is het kv dan zou het wel eens de kachelradiateur kunnen zijn. Is het water dan zou ik de afwatering van de parafan om te beginnen eens ontstoppen.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Tom schreef:is het water of koelvloeistof? Is het kv dan zou het wel eens de kachelradiateur kunnen zijn. Is het water dan zou ik de afwatering van de parafan om te beginnen eens ontstoppen.
Afwatering van de parafan ontstoppen? Waar zit dat ding?
Alvast dank.
vr gr
Marco
motorkap omhoog en kijken waar het water langs gaat als het van af je voor raam onder de motorkap verdwijnt. Dennenaalden en bladeren zijn een bekend veroorzaker van afwatering problemen.
het kan zijn dat er een plastic kap onder het raam zit, die je moet verwijderen.
suc6
het kan zijn dat er een plastic kap onder het raam zit, die je moet verwijderen.
suc6
Ik heb vandaag de ventilator eruit gehaald, er zat idd nog wat water onderin. De koolbnorstels waren ook nog nat.Abel schreef:motorkap omhoog en kijken waar het water langs gaat als het van af je voor raam onder de motorkap verdwijnt. Dennenaalden en bladeren zijn een bekend veroorzaker van afwatering problemen.
suc6
Afgelopen dagen heeft het ook geregend en toen was het droog gebleven.
Ik zal idd eens kijken of ik met een emmer water over de voorruit kan volgen waar het water blijft.
Wederom dank.
-
- Contacteer:
voel eens aan je deurpaneel bij de speaker deze nat komt het via je deur naar binnen
Hey
Toen het vorige weekend geregend heeft lag er bij mij ook een plas water onder de twee stoelen voorin (renault megane, 1996, hatchback).
Heb gewoon inder de motorkap de water gevolgd.
Heb toen een soort afvoergat dat onder de accu was, bekeken en de bladeren die het gat gedicht hadden verwijderd en toen werd het water weggevoerd.
Ohh ja, bekleding en alles verwijderd om twee dagen later in de zon te laten drogen, vandaag heb ik ze erin gedaan. alles is dus droog nu.
hoop dat je probleem ondertussen ook opgelost is.
groeten
Toen het vorige weekend geregend heeft lag er bij mij ook een plas water onder de twee stoelen voorin (renault megane, 1996, hatchback).
Heb gewoon inder de motorkap de water gevolgd.
Heb toen een soort afvoergat dat onder de accu was, bekeken en de bladeren die het gat gedicht hadden verwijderd en toen werd het water weggevoerd.
Ohh ja, bekleding en alles verwijderd om twee dagen later in de zon te laten drogen, vandaag heb ik ze erin gedaan. alles is dus droog nu.
hoop dat je probleem ondertussen ook opgelost is.
groeten
Ik heb vandaag even de kap onder het raan eraf gehaald nadat ik een paar liter water eroverheen had gegooid waardoor er weer water naar binnen kwam (ik had wel de blower eruit gehaald). Op het rechterspatbord bleef water staan, bleek dat er een afvoer dicht zat en zodoende bleef er water opstaan. De afvoer is een rubberen lapje dat tegen het spatbord aanzit en ik denkd athet vastgekleefd zat. Ik heb ook meteen maar naar de andere kant gekeken maar die was in orde.
Ik heb nog een blower liggen en die draait dus niet meer, uit elkaar halen is geen optie, alles zit geklonken. Doormeten hoe doe ik dat?
gr
Marco
Ik heb nog een blower liggen en die draait dus niet meer, uit elkaar halen is geen optie, alles zit geklonken. Doormeten hoe doe ik dat?
gr
Marco
-
- Contacteer:
gewoon 12V opzetten op die blower draaid die zekering stuk of iets anders