Helloes

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
Michel Huisman
Car: Mégane RS
Contacteer:

Heuj..
Steven schreef:
Michel Huisman schreef:
Chris schreef: Iemand enig idee welke bocht dit is?! Adenauer-Forst?!
Eiskurve.. eerste bocht ná Brünnchen.. en dus vóór Pflanzgarten.
Hehe mooie eerste post meneer, wilt u zich niet eens even netjes voorstellen?

Gezellig, paar Toyotagekken kunnen we hier best hebben :D
Nou ok,

Ik ben Michel, 28 jaar en ik rij geen Renault. Mja.. sorry :(
Ik kom heeeeeeeel af en toe (zo'n 2x per maand) ergens in Duitsland bij zo'n hele lange eenrichtingsweg en daar zie ik nog wel eens zo nu en dan een Renault en daar maak ik dan foto's van. Als ik al niet zelf aan het rijden ben. Dus.

Ja tog.
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Ringfotograaf (Y)
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Ik wil graag mn excuus aanbieden voor Steven, sorry :P

:lol:

Veel plezier hier
AnthonyR schreef:Ringfotograaf (Y)
Klinkt heel dubbel :P
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Tim
Car: E36 M3

Hey Michel, auch hier! Welkom :)
Michel Huisman
Car: Mégane RS
Contacteer:

Steven schreef:Ach zo'n starslet kan ook een hoop hebben, zie Quoc (die overigens weer lekker bezig is met de nieuwe witte)

Enneh wat mij betreft kun je zo bij de RTC aansluiten hoor. :D
Ik ben sowieso een voorstander van een 'open' club. Tim met z'n gasstra hangt er ook al tijden bij, dit weekend sloot Erik van Gemeren ook gewoon aan (Y)

Nu toch weer een V6? Dacht dat de Gen2 er al in hing bij Ad?

Hmm ja zo'n Starlet kan ansich wel wat hebben, maar de Nordschleife is toch wel wat heftiger dan CPZ. Vanaf Bergwerk tot aan Steilstreckenkurve is volles programm met maximaal uhm.. 130km/u omhoog.. Hier en daar een kerbje meepakken.. Karrussel is ook lekker voor de koets, die toch al niet zo heel stijf is.. lijkt meer op een nat washandje haha. Maar goed, het is m'n woon-werk autootje en het kost geen drol..

De MR2. Uhm mja.. lol. Ik was eerst van plan een 3VZ-FE te swappen (3.0 V6 uit Camry) maaaaarrrr dat werd allemaal wat te duur voor wat het opleverde (185pk stock) dus was het plan om bij Joshma een 3rd. gen. turbo te swappen, alles betaald etc. maar toch hé.. ik ben altijd een beetje huiverig geweest voor turbo spul.. het wordt allemaal erg, erg heet bij een MR2.. en dan in de zomer de Nordschleife.. nee dat is toch een beetje spelen met je geluk. Dus ik had toch wel zo m'n twijfels.. en toevallig belde Joshma mij 2 weken geleden op met de mededeling dat er een 2GR-FE beschikbaar was (Lexus RX350, Toyota Avalon etc.) dussssssss dat is wel een mooi alternatief. Alu blok met VVTi, 270pk/350Nm stock.. dus vermogen zat. En lichter dan een 3S-GTE blok (0)
jacques

Michel, Dit is jullie vaktaal. Weer eens wat anders als F7P en F7R blokken al dan niet met een JB3 of JC5 bak. Altijd leuk dat knutselen aan auto's en motoren.
Tim
Car: E36 M3

Zo te lezen wordt dat wel een ziek apparaat Michel, daarbij niet bij te houden am Ringeling voor ons vrees ik... :worship:
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

Michel Huisman schreef:
Steven schreef:Ach zo'n starslet kan ook een hoop hebben, zie Quoc (die overigens weer lekker bezig is met de nieuwe witte)

Enneh wat mij betreft kun je zo bij de RTC aansluiten hoor. :D
Ik ben sowieso een voorstander van een 'open' club. Tim met z'n gasstra hangt er ook al tijden bij, dit weekend sloot Erik van Gemeren ook gewoon aan (Y)

Nu toch weer een V6? Dacht dat de Gen2 er al in hing bij Ad?

Hmm ja zo'n Starlet kan ansich wel wat hebben, maar de Nordschleife is toch wel wat heftiger dan CPZ. Vanaf Bergwerk tot aan Steilstreckenkurve is volles programm met maximaal uhm.. 130km/u omhoog.. Hier en daar een kerbje meepakken.. Karrussel is ook lekker voor de koets, die toch al niet zo heel stijf is.. lijkt meer op een nat washandje haha. Maar goed, het is m'n woon-werk autootje en het kost geen drol..

De MR2. Uhm mja.. lol. Ik was eerst van plan een 3VZ-FE te swappen (3.0 V6 uit Camry) maaaaarrrr dat werd allemaal wat te duur voor wat het opleverde (185pk stock) dus was het plan om bij Joshma een 3rd. gen. turbo te swappen, alles betaald etc. maar toch hé.. ik ben altijd een beetje huiverig geweest voor turbo spul.. het wordt allemaal erg, erg heet bij een MR2.. en dan in de zomer de Nordschleife.. nee dat is toch een beetje spelen met je geluk. Dus ik had toch wel zo m'n twijfels.. en toevallig belde Joshma mij 2 weken geleden op met de mededeling dat er een 2GR-FE beschikbaar was (Lexus RX350, Toyota Avalon etc.) dussssssss dat is wel een mooi alternatief. Alu blok met VVTi, 270pk/350Nm stock.. dus vermogen zat. En lichter dan een 3S-GTE blok (0)
mooie plannen!! :p :p
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Plaats reactie