Steven schreef:Ach zo'n starslet kan ook een hoop hebben, zie Quoc (die overigens weer lekker bezig is met de nieuwe witte)
Enneh wat mij betreft kun je zo bij de RTC aansluiten hoor.

Ik ben sowieso een voorstander van een 'open' club. Tim met z'n gasstra hangt er ook al tijden bij, dit weekend sloot Erik van Gemeren ook gewoon aan
Nu toch weer een V6? Dacht dat de Gen2 er al in hing bij Ad?
Hmm ja zo'n Starlet kan ansich wel wat hebben, maar de Nordschleife is toch wel wat heftiger dan CPZ. Vanaf Bergwerk tot aan Steilstreckenkurve is volles programm met maximaal uhm.. 130km/u omhoog.. Hier en daar een kerbje meepakken.. Karrussel is ook lekker voor de koets, die toch al niet zo heel stijf is.. lijkt meer op een nat washandje haha. Maar goed, het is m'n woon-werk autootje en het kost geen drol..
De MR2. Uhm mja.. lol. Ik was eerst van plan een 3VZ-FE te swappen (3.0 V6 uit Camry) maaaaarrrr dat werd allemaal wat te duur voor wat het opleverde (185pk stock) dus was het plan om bij Joshma een 3rd. gen. turbo te swappen, alles betaald etc. maar toch hé.. ik ben altijd een beetje huiverig geweest voor turbo spul.. het wordt allemaal erg, erg heet bij een MR2.. en dan in de zomer de Nordschleife.. nee dat is toch een beetje spelen met je geluk. Dus ik had toch wel zo m'n twijfels.. en toevallig belde Joshma mij 2 weken geleden op met de mededeling dat er een 2GR-FE beschikbaar was (Lexus RX350, Toyota Avalon etc.) dussssssss dat is wel een mooi alternatief. Alu blok met VVTi, 270pk/350Nm stock.. dus vermogen zat. En lichter dan een 3S-GTE blok
