Ik kom er niet meer uit..
Ik heb sinds vorig jaar December een vreemd geluid bij een bocht naar rechts, het klinkt een beetje als een te lange aandrijfas maargoed, ik ben van mening dat die dingen niet ineens beginnen te groeien..
Het klappert/bromt dus bij een heftige bocht naar rechts, niet zo'n laffe bocht maar gewoon zo waar die voor gemaakt is.. een flinke doordraaier als de Tarzanbocht op CPZ o.i.d. of Bergwerk op de Nürburgring.. echt werkelijk alles trilt dan in de auto en ik hoor dus heel duidelijk iets bonken/klapperen..
Ik heb al van alles geprobeerd en in de tussentijd is er sowieso van alles al vervangen, het begon in December heel iets waarna ik de aandrijfas linksvoor vervangen heb.. dit hielp niet en nu is het wel zo erg dat ik het niet echt acceptabel meer vind..
Wat ik dus allemaal al vervangen heb:
- Subframe
- Draagarm linksvoor
- Draagarm rechtsvoor
- Fuseekogel linksvoor
- Fuseekogel rechtsvoor
- Stuurkogel linksvoor
- Stuurkogel rechtsvoor
- Aandrijfas linksvoor
- Aandrijfas rechtsvoor
- Stabilisatorstangrubber linksvoor
- Stabilisatorstangrubber rechtsvoor
- Wiellager linksvoor
- Wiellager rechtsvoor
- Versnellingsbak (er heeft een JC5 onder gezeten.. daar ging het niet mee weg)
- Achterste motorsteun
- Motorsteun linksvoor
- Motorsteun rechtsvoor
- Fuseestuk rechtsvoor
- Fuseestuk linksvoor
Dus al met al zou je denken dat ik alles wel gehad heb, het lijkt ook echt heel duidelijk aan de voorkant weg te komen.. en achter kan ik ook niets bijzonders vinden..
Mocht er nou iemand zoiets hebben van.. ik heb dat ook gehad.. dit was de oplossing dan hoor ik het graag..
Ik heb dus alleen nog het stuurhuis en de 2 Koni schokbrekers er onder zitten die nog niet vervangen zijn

HELP...

Alvast bedankt