Heey mede-renault freaks!
Ik heb effe een vraagje.
Heeft er hier al iemand ervaring met het uitlaatspruitstuk wat er op K-Tec site staat??
http://www.k-tecracing.com/show_product ... =124&pic=2
Volgens mij kan dat toch nooit goed wezen?? Het uitlaatspruitstuk zit tegen de downpipe van de turbo aan ??
Hoop dat mensen hier op het forum hier al ervaring mee hebben, zodat ik weet wat ik kan doen/als ik deze wil gaan installeren!
Bedankt alvast!!
Uitlaatspruitstuk K-Tec
Roy heeft er 1, grootste nadeel van die dingen (das met alle spagetti turbo spruiten) is dat ze vaak scheuren bij de collector. Volgens mij heeft Roy em ook al eens laten lassen?
Verder is de winst niet zo heel groot, wel kwam er een ander uitlaatgeluid uit, maargoed Roy kan je daar meer over vertellen.
Verder is de winst niet zo heel groot, wel kwam er een ander uitlaatgeluid uit, maargoed Roy kan je daar meer over vertellen.
Ik had er een.Steven schreef:Roy heeft er 1
Mijn oude zit nu op de auto van Jan Theeven.
Vermogenswinst is nauwelijks voelbaar. Het scheelde volgens de g-tech 0,1/0,2 sec. Het enige wat iets veranderd is het uitlaatgeluid.
En ga niet af op een mooi plaatje. Degene die je toegestuurd krijgt ziet er een stuk minder fraai uit. Zal even een foto van de mijne zoeken.

5 GT Turbo '88 GT5
-
Oh was jij dat haha... wat goed van je dat je nog weet dat ik 'm van je heb overgenomen. Is toch ook alweer wat jaartjes geleden!Roy schreef:Ik had er een.Steven schreef:Roy heeft er 1![]()
Mijn oude zit nu op de auto van Jan Theeven.
Vermogenswinst is nauwelijks voelbaar. Het scheelde volgens de g-tech 0,1/0,2 sec. Het enige wat iets veranderd is het uitlaatgeluid.
En ga niet af op een mooi plaatje. Degene die je toegestuurd krijgt ziet er een stuk minder fraai uit. Zal even een foto van de mijne zoeken.
Hij doet 't nog steeds goed hoor... geen scheuren... mooi geluid

-
Hoezo meer nadelen dan voordelen?? Ben dik tevreden met de mijne hoor... alhoewel ik ook wel eens heb gehoord dat ze scheuren. De mijne dus niet gelukkig... en het zal ook allemaal best wel meevallen. En inmiddels heeft K-tec het ontwerp ook verbeterd om dat scheuren tegen te gaan...Ricardoo schreef:Oke bedankt voor jullie reacties! Zag er idd wel mooi uit en dat het misschien nog wat vermogen oplevert is dan mooi meegenomen.
Maar als er idd meer nadelen aanzitten als voordelen dan laat maar haha!
Ik zou zeggen, als je het geld ervoor hebt: go for it