General chat
Plaats reactie
Anonymous

Help ik ben op zoek naar een carrosserie van een 16v.dit heeft alles te maken met het feit dat mij eigen geheel uitelkaar licht. (ook een clio williams) met als gevolg dat je dingen tegen komt die je daar voor nooit wist. zo ben ik er dus achter dat mijn carrosserie niet helemaal roest vrij is (niet helemaaaaal ehem) samen met mijn zwager (die een autoschade bedrijf heeft )hebben we besloten op zoek te gaan naar een nieuw carrosserie maar dat is niet zo makkelijk bij renault nederland hebben ze ergeen , verder heb ik nog in belgie ge informeerd maar daar wisten ze ook niks, ik hoop dat een van jullie mij verder kan helpen ???

[ This message was edited by: Hendrik on 2002-01-15 00:16 ]
Robert dB.

Hoe erg is het dan? Kan je niet hier en daar het plaatwerk vervangen?

Helaas kan ik je verder niet helpen...misschien heeft Zeeuw inmiddels zijn ex-oto zover gestript dat ie kaal is?? :smile:
Anonymous

Een carroserie? Wordt moeilijk, nieuw zijn ze er idd niet meer. Een originele williams carrosserie, met chassisnummer c57m zul je gebruikt denk ik niet vinden, oftewel helemaal niet meer. JE zou een ŽgewoneŽ16v car kunnen kopen en alles overbouwen maar dan is het geen williams meer op kenteken. Bezint eer ge begint. Ik heb nog een cup car staan, eventuele carros. delen heb ik dan wel voor je.
Anonymous

Voor meer info bel me op 0614499906.
Daaf (Davy)

Probeer VEBAN eens, Heb onlangs gehoord dat Henk aan 3 bodies kon komen voor een 5gtt. Kwamen uit Dieppe. Hadden ze daar nog staan. Dus misschien is ook zoiets te regelen met een Williams. Wie weei
Anonymous

Heb em maandje geleden ook gesproken over een carr. im met mijn rdw akkefietje. Hij had niets en kon ook helaas niets regelen.
Tijn
Contacteer:

On 2002-01-15 11:48, Zeeuw
wrote:
Een carroserie? Wordt moeilijk, nieuw zijn ze er idd niet meer. Een originele williams carrosserie, met chassisnummer c57m zul je gebruikt denk ik niet vinden.
Is toch een chassisnummer C5ZM bij een clio ? :grin:
Anonymous

On 2002-01-15 12:24, Tijn
wrote:
On 2002-01-15 11:48, Zeeuw
wrote:
Een carroserie? Wordt moeilijk, nieuw zijn ze er idd niet meer. Een originele williams carrosserie, met chassisnummer c57m zul je gebruikt denk ik niet vinden.
Is toch een chassisnummer C5ZM bij een clio ? :grin:
Yeah yeah :lol:
Anonymous

Kijk ik weet niet wat je exact nodig hebt. Maw wat is er doorgeroest of rot of whatever? De carr gaat binnen nu en een maand naar de sloop. Er zit geen plekkie roest aan en als je dus een gedeelte nodig zou hebben is er wel iets te regelen.
Anonymous

Nou volgens mij is ie al verzopen.
Heino

Het gaat om de complete carrosserie zoals ik ook al ergens had geschreven,deze is echt heel erg slecht,de drempels zijn verrot,de achterste draagbalk,dus waar de achteras aan vastgeschroefd zit is ook al behoorlijk verroest,en allerlei plekken waar plaat overelkaar zit komt roest onder vandaan.Het kan bijna niet anders dan dat hij in het water heeft gestaan ofzo,dat kon je er eerst niet aan zien want hij zag er best wel goed uit en ook het interieur was vrijwel smetteloos.Dus gezocht voor hendrik een COMPLETE carrosserie.
Heino

Volgende keer wel effe posten in NL chat Hendrik.
Anonymous

Nou vergeet het maar, carrosserie voor een williams, nowhere to be found. Misschien in frankrijk ofzo. Als je er een vind doe er mij ook een stuk of 10. Delen we de winst wel. Zonde dattie zo slecht is.
Anonymous

Hee allemaal bedank ik zoek nog even verder trouwens zeeuw wat is er met jou carrosserie aan de hand kan ik daar miscchien nog een Linker drempel en achter paneel van gebruiken??
Anonymous

BEl me maar das makkelijker praten, alles is nog in goede staat. Tel nr is 0614499906.
Plaats reactie