hey
zit met een probleem heb bij motertechniek al eens uitlegt
die motor krijgt geen naft en heb de naftpomp uitgehaalt en rechtreeks 12v gegeven en die die draaid en heb de relai ook nagezien en moment ik die sleutel draai klikt niet maar toch draait mijn pomp niet??
heeft iemand hier een verklaring voor maar de laaste weken starte hij iets moeilijker en stotterte af en toe
maar de cabu is 5maand volledig geriviseerd en met beetje naft in de cabu springt de moter wel aan
mvg angelo
r5 gtt start niet
ik zou gewoon benzine proberenr5 gtt schreef:hey
die motor krijgt geen naft en heb de naftpomp uitgehaalt en rechtreeks 12v gegeven en die die draaid en heb de relai ook nagezien en moment ik die sleutel draai klikt niet maar toch draait mijn pomp niet??

Op het moment dat je je sleutel omdraait, en je relais dus een signaal krijgt van de toerenteller, klikt ie niet? dan zal daar toch het probleem zitten denk ik.
Snap trouwens weinig van je je verhaal, maar dat zal wel aan mij liggen

ik snap zelf er niks van
de brandstof relai die zwarte doosje die klik aan als ik de auto laat starten
de naftpomp draait dan niet
als ik die naftpomp apart aansluit gaat die wel
dus heb ik die relai overbrugt en gaat de pomp wel maar ik krijg nog altijd geen naft voor aan de cabu
mvg angelo
de brandstof relai die zwarte doosje die klik aan als ik de auto laat starten
de naftpomp draait dan niet
als ik die naftpomp apart aansluit gaat die wel
dus heb ik die relai overbrugt en gaat de pomp wel maar ik krijg nog altijd geen naft voor aan de cabu
mvg angelo
draait je reservepompje niet ipv je hoofdpomp?
ik heb alles aan het bollen gekregen
de relai zal wel kapot zijn ik heb die overbrugt
maar nu stuwt de pomp geen naft naar voor maar de pomp draait wel.
moet ik die of kan ik die mss onluchten ofzo?
of iets anders mss?
mvg angelo
de relai zal wel kapot zijn ik heb die overbrugt
maar nu stuwt de pomp geen naft naar voor maar de pomp draait wel.
moet ik die of kan ik die mss onluchten ofzo?
of iets anders mss?
mvg angelo
Waar zet je spanning op dan, het relais?
Want als je de pomp hoort zoemen en je trekt de slang voor los van de drukregelaar, moet er benzine uitkomen.
Anders is je filter spontaan volgeslibt, maar dat lijkt me sterk.
Of je pomp is vastgeslagen en zoemt wel, maar pompt gewoon niks.
Evt. kan je dan nog eens checken door 12v direct op de pomp te zetten.
Want als je de pomp hoort zoemen en je trekt de slang voor los van de drukregelaar, moet er benzine uitkomen.
Anders is je filter spontaan volgeslibt, maar dat lijkt me sterk.
Of je pomp is vastgeslagen en zoemt wel, maar pompt gewoon niks.
Evt. kan je dan nog eens checken door 12v direct op de pomp te zetten.
ik heb gewoon de relai weg gedaan en overbrugt met schakelaar ertussen
als ik die schakelaar opklik spring die pomp aan na 5-6sec ik heb de buisje achter de naftfilter die bij de naftpomp is vanonder losgemaakt
de pomp begint te zoemen maar komt gewoon geen naft uit
als ik die schakelaar opklik spring die pomp aan na 5-6sec ik heb de buisje achter de naftfilter die bij de naftpomp is vanonder losgemaakt
de pomp begint te zoemen maar komt gewoon geen naft uit
Riël Notermans schreef:draait je reservepompje niet ipv je hoofdpomp?
Bedoel, wat heb je precies overbrugd?
Zet er dan meteen +12v op.
de brandstof relai heb ik overbrugt
ik heb de pomp er onderuit gehad en 12v opgedaan en die draaide en nu onder de auto draaid die ook maar die stuwt gewoon geen naft naar voor
precies of er lucht opzit ofzoiets ik weet het niet
ik heb de pomp er onderuit gehad en 12v opgedaan en die draaide en nu onder de auto draaid die ook maar die stuwt gewoon geen naft naar voor
precies of er lucht opzit ofzoiets ik weet het niet