Zijn hier nog liefhebbers van Renault 25's ik heb t idee om een club te beginnen....
Groeten Jan Geert
R25 GTX
R25 GTS R.I.P.
-
- Berichten: 1522
- Lid geworden op: za 10 feb 2001 0:00
- Locatie: Waskemeer Friesland
-
- Berichten: 1522
- Lid geworden op: za 10 feb 2001 0:00
- Locatie: Waskemeer Friesland
Nee GTX is 2.2 injectie J7T motor .. wat voor info moet je hebben??????????? de GTS was een 2.0 (J6R)
-
- Berichten: 1522
- Lid geworden op: za 10 feb 2001 0:00
- Locatie: Waskemeer Friesland
oh ja heb nu een
Renault 4 F6 op gas 1985
Renault 25 GTX 2.2i op benzine 1985
Daf 46 1977 benz.
Renault 4 F6 op gas 1985
Renault 25 GTX 2.2i op benzine 1985
Daf 46 1977 benz.
Ik zit er over te denken m'n 21 om te bouwen naar 2.2 Ik weet dat ie een langere slag heeft dan de 2 liter, maar ben er nog niet helemaal achter waar ze "de extra slag laten"
Zitten de drijfstangen hoger in de zuigers? Ik meen namelijk dat de drijfstangen wel even lang zijn. Heb jij wat info over de diverse maten?
Zitten de drijfstangen hoger in de zuigers? Ik meen namelijk dat de drijfstangen wel even lang zijn. Heb jij wat info over de diverse maten?
rev it like a rental
-
- Berichten: 1522
- Lid geworden op: za 10 feb 2001 0:00
- Locatie: Waskemeer Friesland
[volgens mij is het een uitgeboord blok.... ik weet het niet zeker maar volgens mij kan je beter een oud 25 blok in je 21 zetten is veel goedkoper 

kan ik me voorstellen. Dat past namelijk nooit, zo'n 21 Turbo blok is echt erg groot.
(anders had ik er allang ook 1 in m'n 4'tje zitten
)
Hij is te hoog en te lang, helaas. (en eigenlijk ook te breed)
Maaruh van 2 liter naar 2.2 wordt echt alleen gedaan door meer slag. Dit hoogteverschil moet echter ergens blijven, en ik vraag me af waar.
(anders had ik er allang ook 1 in m'n 4'tje zitten

Hij is te hoog en te lang, helaas. (en eigenlijk ook te breed)
Maaruh van 2 liter naar 2.2 wordt echt alleen gedaan door meer slag. Dit hoogteverschil moet echter ergens blijven, en ik vraag me af waar.
rev it like a rental