Ik vind het gewoon irritant als ik ff wat wil vragen, eerst een topic te zoeken, en daar wat in zetten.
Als ik zo'n oud topic lees, dan begin ik op pag. 1 te lezen, na 10 berichten kom ik erachter dat deze van mei 2001 zijn, dan ga je maar naar pagina 7 en ga je daar zoeken naar het bericht, welke niet altijd op 't laatst staat als er replies zijn.
Dus waarom nou niet? Wat boeit het helemaal ff een topic aan te maken. Als ik weet wat ik moet weten komt er toch nix meer bij, en 'verdwijnt' ie vanzelf.
Om daar nou mensen voor te gaan bannen vind ik wel wat ver gaan, wat dat betreft vind ik het af en toe een beetje kneusjesachtig, zo'n gepietepeuter over de kleine dingen. Verder is alles ok hier daar niet van maarja ik heb zoiets van mensen doe es nuchter.
Mzzls.
Riel, het aanmaken van een topic neemt gewoon veel ruimte in beslag op de server (en daar moet volgens mij extra voor worden betaald).
En over dat wat je zoekt in het topic niet perse achteraan staat komt mede door het feit dat iedereen (ik ook) wel een keertje een grappig antwoord geeft. Daarop wordt weer wat gezegd enzovoort. Dit maakt de topics onduideijk voor degene die wat wil weten over het topiconderwerp.
En over dat wat je zoekt in het topic niet perse achteraan staat komt mede door het feit dat iedereen (ik ook) wel een keertje een grappig antwoord geeft. Daarop wordt weer wat gezegd enzovoort. Dit maakt de topics onduideijk voor degene die wat wil weten over het topiconderwerp.