motorkap glad schuren

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
Léon16v

haloww..

Ik ben op het moment bezig met de motorkap glad te schuren.
Kwam er net nog achter dat in de binnekant van de kap in de rande wat oppervlakkige roest zit dus die ben ik al weg aant halen.
Verder zit er voor op de kap een putje door steenslag. Krijg ik dat ook glad als ik filler erop spuit en dan schuur of moet daar per se plamuur op gedaan worden? Er zaten net boven de luchthapper ook wat scheurtjes in de lak. Ik heb dat nu gschuurd maar je ziet die scheurtjes wel nog zitten, ik denk zelf als daar primer opzit dat je dat dan niet meer zal zien!?

tips zijn welkom (I)

greetss
Riël
Über-Spammer

Die schuurtjes gaan wel weg met de grondlak, die moet je daarna ook nog schuren.

Beetje plamuur is nooit verkeerd.

Roest goed weghalen en met een ontroester behandelen!!
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Léon16v

okaay..

jah ik heb er al novurox opgedaan dus laat die troep mer us f inwerken :)
daarnaa pleur ik daar ook nog primer op. denk wel dat ik idd toch een klein potje plamuur haal voor wat kleine dingen bij te werken!
Riël
Über-Spammer

En schuren schuren schuren schuren schuren
laat je m maurice spuiten? :p
Léon16v

Ik heb via het werk ene geregeld waar zij ook altijd gaan, in echt bij pascal stratner.
Doet die me de hele voorkant spuiten en de deuren uitspuiten voor het kleurverschil weg te werken. in totaal voor 600 euro, ik moet dan wel alles in de grondlak zetten. de panelen en bumper zijn nieuw dus daar hoef ik niet veel aan te bewerken alleen de motorkap wel want die is 2e hands.
Allen heeft de renaultdealer me een beetje een oor aan genaajd. Ik moest een bumper hebben MET gate voor mistlampen, hebbe ze nu alleen mer ene zonder de gaten maar die moet je er zelf inmaken daar heb je steuntjes voor zei die. nou dan had ik net zo goed bij heuts een bumper kunnen kopen had ik me die 160 gespaard, zeik |:
Daan2D
Car: M2GTRS + R25 + C3RS

Eej Leonnnn!!

Damn helemaal vergeten je panelen te bestellen :gun:
Ga ik dalijk direct doen als ik op de zaak ben :wink: :)
Léon16v

Jaa de panele, grill en voorbalk eh chef... en waar is de koplamp en knipperlicht eigelijk ? :D
Riël
Über-Spammer

Léon16v schreef:Ik heb via het werk ene geregeld waar zij ook altijd gaan, in echt bij pascal stratner.
Doet die me de hele voorkant spuiten en de deuren uitspuiten voor het kleurverschil weg te werken. in totaal voor 600 euro, |:
Ga eens bij Maurice voor n prijsopgave dan ;)

Zeker als je alles zelf moet doen ...

Voor alleen spuiten is t wel een prijzig grapje? Schuurt hij wel de grondlak?
Daan2D
Car: M2GTRS + R25 + C3RS

Léon16v schreef:Jaa de panele, grill en voorbalk eh chef... en waar is de koplamp en knipperlicht eigelijk ? :D
Die licht mooi in het rek te wachten met het knippertlicht :wink: anders heb ik dat thuis allemaal liggen en daar licht al teveel zoals je weet :lol:
Sms je straks voor wnnr het binnen is (Y)
Léon16v

Riël Notermans schreef:
Léon16v schreef:Ik heb via het werk ene geregeld waar zij ook altijd gaan, in echt bij pascal stratner.
Doet die me de hele voorkant spuiten en de deuren uitspuiten voor het kleurverschil weg te werken. in totaal voor 600 euro, |:
Ga eens bij Maurice voor n prijsopgave dan ;)

Zeker als je alles zelf moet doen ...

Voor alleen spuiten is t wel een prijzig grapje? Schuurt hij wel de grondlak?

Ik ken er wel eens langsgaan uiteraard!
zal ik morgen eens doen denk ik.
nou de grondlak moet ik ook zelf schuren, hij hoefde den alleen te spuiten.
Léon16v

ey Riel..!

Ben vandaag ofjah op dit tijdstip gistere, eens bij maurice langsgegaan. Hij wou me wel alles doen voor 600 a 700 euro. Hij doet me ook alles in de grondlak zetten en op de motorkap de steenslag wegwerken. Denk dat ik dat ook doe, als ik zelf nog eens alles moet voorbewerken ben ik en veel tijd kwijt en ook nog eens xtraa kosten!
Denk komende week nog even langsgaan om te vragen/zeggen dat hij die motorkap denk ik met spuitplamuur komt aan doen want met filler zal denk ik niet genoeg zijn njaa even kijken of ik de onderdelen al op de auto moet zetten of dat hij het los spuit en het me dan erop zet..

je hoort hier vast nog wel hoe ut vordert :D
Plaats reactie