Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Gast

Heeft iemand enig idee hoe moeilijk het zou zijn een rechtsgestuurde 5 gtt om te bouwen naar een links gestuurde ?
Het lijkt met interessant om een 5 gtt uit Engeland te halen en die om te bouwen naar nl auto.
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Dan zou ik hem rechtsgestuurd houden.
Juist lachen.

Het moet te doen zijn, als je hem maar ver genoeg uit elkaar wilt slopen Denk ik. >-)
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

volgens mij ben je helemaal gek of word je het als je dat gaat doen .je kan je geld en tijd dan beter investeeren in een links gestuurde en eerst een reisje naar engeland maken om te zien hoe ze ze daar mooi maken .
Anonymous

als ik een beetje kijk wat je in de UK betaald voor een knappe gtt dan ligt de prijs aanzienlijk hoger dan in nederland + al het werk om eventueel alles om te bouwen
Gast

Ja je hebt gelijk als je prijzen vergelijkt wordt je niet echt vrolijk, en natuurlijk ook nog die bpm.
Anonymous

Als je gaat zoeken in nederland kun je ook aan heele gaafe auto vinden ,of koop er een uit 89 of 90 die er wat minder uit ziet en laat hem helemaal over blazen en de onderkant stralen en opnieuw behandelen met antieroest
en opnieuw tectileren . je hebt dan wel weer een autotje wat er weer een paarjaar tegenkan
Plaats reactie