carrosserie/nadenkit

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
Mrtn
Car: R5GTT

Ik ben druk bezig met dorpels en kriksteunen vervangen vanwege het roestmonster.... bij Renault heb ik divers nieuw plaatwerk besteld en o.a. de rechter kriksteun voor al ingelast. De randen en hoeken zitten origineel volgespoten en afgestreken met een soort carrosserie en/of nadenkit...

Weet iemand welke soort/merk ik hiervoor het best kan gebruiken? Ook aan de binnenkant ziet het er origineel netjes gestreken uit, net als bij de veerpoorkokers... dit wil ik dus ook aan de onderzijde...

Ik wacht de adviezen af (Y)
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Het 5-je blijft je bezighouden? (Y) Mijn garage gebruikt altijd Teroson. Met een kitpistool op luchtdruk is dit niet alleen als normale kit te gebruiken, maar ook om die mooie brede sporen te spuiten.

http://www.henkel.com/cps/rde/xchg/SID- ... D_HTML.htm
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Mrtn
Car: R5GTT

Pfff jah... hij staat inmiddels ook al een tijdje op bokken in de garage, eerst met rotte dorpel, toen een tijdje zonder dorpel en nu maak ik me weer een btje druk 'savonds om 'm weer te voorzien van nw plaat.

Die opstaande rand (achter de dorpel) was tot de bodem gaar, dus best veel materiaal moeten verwijderen. Dat zit nu allemaal weer netjes en de nw dorpel is al passend. Voordat ik die erop las wil ik eerst nog de oude carrosseriekit tussen bodem en dorpelrand (onderzijde auto) verwijderen zodat er netjes een nw laag opkan. Nu is 't dat half opgeruld spul door de warmte (en brandjes) van lassen :lol:

Kzal van de week eens kijken wat de automat.leverancier verkoopt, thanx (Y)
Riël
Über-Spammer

Ik was me af aan het vragen, wat is Nadenk - it ? :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Ferdy
Über-Spammer

Riël Notermans schreef:Ik was me af aan het vragen, wat is Nadenk - it ? :)
nee, tis Na-denkit
Steven
Car: M536

Brezan heeft Technobond, vind het altijd wel fijn spulletje :)
Florus

Technobond roeleert idd 8)

Goed spul! (Y)
Plaats reactie