Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

Hallo,

ik hab een vraagje. Ik heb nog een r 19 GTD uit 1991 staan(turbodiesel dus). Zou het mogelijk zijn om die turbo in mijn Clio te zetten???(aangezien ik niet veel van turbo's weet) Zou wel goedkoop en tof zijn!!
Bart V

Neej gaat niet lukken. Turbo's voor benzinemotoren zijn anders als die van een diesel. Bovendien past je in/uitlaat spruitstuk niet.
dennis16v

wat niet gaat passen moet je lassen is de uitspraak.

alles past tegen een bedrag
Bart V

Met een turbo alleen kom je er niet. Kijk maar op <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.fastchip.nl" TARGET="_blank">Fastchip</A><!-- BBCode End --> Als het zo simpel was (was het maar zo simpel) hing er bij mij ook een turbo op :smile:
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

jammer, maar eens effe kijken of we kunnen lassen
[ This message was edited by: 16 klapper on 2002-01-09 20:01 ]
Anonymous

Een dikke turbodiesel in een klein karretje is ook een lekkere combinatie.
Een flinke berg koppel doet wonderen
Michel S.
Contacteer:

met veel geld is alles te realiseren. Maar denk maar niet dat het gaat lukken met een turbo alleen. Ik denk niet eens dat het gaat lukken met die turbo van een diesel. Dingen draaien maar met 40.000 rpm rond als ik met niet vergis, maar komen enorm vroeg inslaan. Denk dat het niet gaat werken. Weet niet hoe het zit met de uitlaat gas temperatuur van diesel en benzine. Maar ik zou het risico niet nemen, maar gewoon een T2 pakken ofzo. Mischien kan hier iemand uitleggen wat het verschil tussen diesel turbo en benzine turbo is. Ik zelf denk dat het met de warmte te maken heeft en natuurlijk de flow.

mzzl
Plaats reactie