vandaag heb ik normaal gereden en toen ik dus even geparkeerd stond en weer weg wou rijden,startte ik de motor en leek het of ik een oude tuffende auto reed,gas geven deed ie wel maar niet het geluid van mijn normale 1.4 16v met open luchtfilter... heel traag en lijkt net alsof ik valse lucht ergens zuig alleen hij doet het nu ineens voor het eerst,ik heb dus niet me volledige kracht nu en dat rijd heel irritant,ook stinkt hij enorm en als ik stil sta en laat hem statinair draaien dan trilt de auto als een gek door het motorblok wat heen en weer gaat..
kent iemand het probleem? ik heb de zoekfunctie gebruikt maar daar waren veel hits en weinig dingen wat ik kon vinden..
ik heb dus normaal 98pk maar lijkt erop alsof ik nu 50 heb

kan het komen dat de luchtfilter nu alleen maar valse lucht ergens aanzuigt en daardoor een probleem geeft in de computer? ja misschien rare vraag,brand me dan maar af

of heeft dit te maken met een lek ergens? lijkt me ook sterk aangezien ik op een wat hogere snelheid wel weer die druk beetje terug krijg,niet helemaal maar meer dan bij wegrijden vanaf het stoplicht...
alvast bedankt voor jullie reacties...groeten marcel