Hallo,
Ik heb sinds kort mijn clio verruild voor een megane cabrio, nu heb ik enkele vragen hierover:
Zijn de koplampen en achetrlichten hetzelfde als die van een phase 2? ( kan ik phase 2 lampen in mijn phase 1 steken? )
Zijn de embleempjes achter gelijmd, of zitten deze net zoals bij de clio met pinnetjes erin?
Is het achterruitje zelf te vervangen? ( deze is gescheurd, heb reeds een neiuwe maar deze meot ngo gemonteerd worden )
Alvast bedankt
Enkele Renault megane cabrio vragen
Marco, twee van je vragen kan ik beantwoorden. Ph II achterlichten passen op de Ph I (heb ik ook).
Achterruitje is los te vervangen (met een speciaal stuk gereedschap), maar wat is verder de staat van je dak? Mijn achterruitje is ook gescheurd, dak kan nog een paar jaar mee, maar beter is om in een keer te vervangen (is uiteindelijk goedkoper). Voor een goedkoop adres voor vervanging van het gehele dak graag via PM.
Achterruitje is los te vervangen (met een speciaal stuk gereedschap), maar wat is verder de staat van je dak? Mijn achterruitje is ook gescheurd, dak kan nog een paar jaar mee, maar beter is om in een keer te vervangen (is uiteindelijk goedkoper). Voor een goedkoop adres voor vervanging van het gehele dak graag via PM.
TV-XR-89 & RR-JL-96 & JX-JZ-22