Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
cliodiesel

weet iemand hoe je een clio moet op voeren?
het gaat om een phase 1 1.9 diesel(moet veel km rijden), nu ben ik het slome gedoe zat en wil harder dan 161 km/uur. weet iemand wat.

een treurigge olie rooker

patrick
Anonymous

wat dacht je van chiptunning kost ongeveer tussen de F1300,- en F2000,- het is wel duur maar het werkt wel bv mijn diesel Volvo V40 115 PK dan met Chip naar 143 PK ik heb het niet gedaan vond het te duur kijk maar eens op http://www.rica.nl
cliodiesel

Ik heb alleen geen chip er in zitten geloof ik. patrick
groetjes patrick
Gast

Dieselpomp opdraaiien ?
Roy
Moderator

Turboblok erin?? :lol:
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

en dan diesel erin blijven gooien , dan krijg je vanzelf een nieuwe en snellere van je (baas) of jezelf . dat was een best goed idee roy .je zou inderdaad je dieselpomp sneller kunnen maken dat scheelt veel .in maarsen zit DBM das een renault tunner die weet misschien wel een oplossing ,telnr 0346556077
Menno

Je kan inderdaad de maximum hoeveelheid van je pomp iets ophogen, wat direct vermogen oplevert. Hij gaat dan echter vrij vlot roeten. Bah wat smerig.

Als 't geen turboblok is zijn er verder weinig mogelijkheden anders dan vervangen door een turboblok, of een blok met meer inhoud.
rev it like a rental
cliodiesel

zou ik er geen turbo op kunnen zetten. ik bedoel op het huidigge blok.

patrick
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

alles kan ,maar tegen welke prijs ?
Menno

Tuurlijk kan dat, maar lijkt me niet echt de makkelijkste weg. Een nieuwe turbo is best duur, en van een gebruikte weet je niet hoe ie is. Verder moet je nogal 't een en ander aanpassen aan je blok(olieleidingen e.d.) en heb je een andere inspuitpomp nodig. Als je 't echt goed wilt doen, moet je ook nog de compressieverhouding verlagen (ja, ook bij een diesel). Lijkt me inbouwen van een standaardturboblokje toch beduidend eenvoudiger.
rev it like a rental
cliodiesel

On 2001-05-02 11:02, Marius wrote:
Dieselpomp opdraaiien ?
hoe moet ik dit doen? dat roeten boeit me niet echt, alleen met de apk. maar dan wordt het even schoon blazen met de gewone stand als dit terug te draaien is.

patrick
Plaats reactie