wie weet waar ik grotere sproeiers kan aanschaffen voor mijn 5 gt turbo carb. ik heb de search al geprobeerd maar die doet niet echt met een oplossing komen.
thanx
verkooppunten sproeiers
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Heb je al eens met Maurice van http://www.mbcarperformance.nl gemaild? Gok dat hij ze wel kan leveren.
Anders probeer het eens bij http://www.bccp.nl
De jongens van de rollebank is Goes hebben ze ook, misschien een idee om hem gelijk helemaal goed af te laten stellen?
Succes
Anders probeer het eens bij http://www.bccp.nl
De jongens van de rollebank is Goes hebben ze ook, misschien een idee om hem gelijk helemaal goed af te laten stellen?
Succes

Project: GTT Blue Sport
-
- Berichten: 1556
- Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:07
- Locatie: Bergen op Zoom
gewoon je carburateur
compleet om laten bouwen naar groepA.
kost 165 euro
is hij gelijk weer in orde.
gereviseerd
sproeierzetting veranderd.
niet prullen goede spullen
compleet om laten bouwen naar groepA.
kost 165 euro
is hij gelijk weer in orde.
gereviseerd
sproeierzetting veranderd.
niet prullen goede spullen

als ik dat wilde had ik wel gevraagd bij wie ik mijn carb het beste om kon laten bouwen. ik wil gewoon graag een setje sproeiers bestellen bij iemand zodat ik er zelf mee kan gaan experimenteren.supercinq schreef:gewoon je carburateur
compleet om laten bouwen naar groepA.
kost 165 euro
is hij gelijk weer in orde.
gereviseerd
sproeierzetting veranderd.
niet prullen goede spullen
@gerald thanx ik zal daar eens een email naar toe doen
-
- Berichten: 1556
- Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:07
- Locatie: Bergen op Zoom
wat wil je er mee winnen dan??
lijkt mij dat je venturi e.d
ook aangepast moeten worden
anders is de winst 0
ps
het was maar een tip hoor
lijkt mij dat je venturi e.d
ook aangepast moeten worden
anders is de winst 0
ps
het was maar een tip hoor
als jij je turbodruk opschroeft naar 0.9-1.0 bar vind ie een iets groter sproeiertje echt wel lekker.
groep A is weer een stappie verder.
groep A is weer een stappie verder.
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Berichten: 1556
- Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:07
- Locatie: Bergen op Zoom
@ ray
maar je kunt niet ontkennen
dat een groep A carb
de verstandigste zet is
kost wat
maar je bent gelijk klaar he
maar je kunt niet ontkennen
dat een groep A carb
de verstandigste zet is
kost wat
maar je bent gelijk klaar he
als jij een standaard turbo hebt een een standaard carb is het in het begin een verstandige keuze om er een groter sproeiertje in te zetten. wil je echter hoger gaan draaien als 0.9-1.0 bar is het verstandig om er een groep a op te zetten.
tis maar net wat je wil
tis maar net wat je wil
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Berichten: 1556
- Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:07
- Locatie: Bergen op Zoom
mooi gezegd 

allen bedankt voor de tips,
@supercinq ik snap dat het goed bedoelt is alleen ik ga de carb niet gebruiken zoals jullie.
In engeland zijn een aantal jongens die met niet turbo motoren aan het experimenteren zijn geslagen om er toch een turbo op te krijgen. Als je daarbij besluit om geen gebruik te maken van injectie zijn er maar weinig opties in carburateurs omdat deze vaak niet met de druk overweg kunnen.
Een R5 gtt carb bied dan uitkomst. Ik wil ook graag deze stappen gaan ondernemen maar omdat het blok wat ik ga gebruiken een 1600 is en later zelfs een 2 liter zal die wat extra brandstof nodig hebben zelfs bij een "normale" werkdruk. Vandaar dat ik wat met sproeiers wil experimenteren om zo een juiste basis afstelling te krijgen.
@supercinq ik snap dat het goed bedoelt is alleen ik ga de carb niet gebruiken zoals jullie.
In engeland zijn een aantal jongens die met niet turbo motoren aan het experimenteren zijn geslagen om er toch een turbo op te krijgen. Als je daarbij besluit om geen gebruik te maken van injectie zijn er maar weinig opties in carburateurs omdat deze vaak niet met de druk overweg kunnen.
Een R5 gtt carb bied dan uitkomst. Ik wil ook graag deze stappen gaan ondernemen maar omdat het blok wat ik ga gebruiken een 1600 is en later zelfs een 2 liter zal die wat extra brandstof nodig hebben zelfs bij een "normale" werkdruk. Vandaar dat ik wat met sproeiers wil experimenteren om zo een juiste basis afstelling te krijgen.
zorg anders dat je een carb van een lancia delta integrale turbo krijgt.
zijn wel moeilijk te vinden maar is een mooie 2 traps turbo carb.
zit ook op mijn gtt
check mijn topic voor details en fotos
zijn wel moeilijk te vinden maar is een mooie 2 traps turbo carb.
zit ook op mijn gtt
check mijn topic voor details en fotos
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Sproeiers haal ik bij de brommerboer.
Zijn van een Kawasaki of Honda met gat `80`. Ff laten uitboren/honen naar 125/130/135/140.....
Zijn van een Kawasaki of Honda met gat `80`. Ff laten uitboren/honen naar 125/130/135/140.....

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"